مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از آغاز فرآیند راه اندازی واحد نمکزدایی رگ سفید ۱ و دوبرابر شدن ظرفیت فراورش نفت نمکی میدان های رگ سفید و رامشیر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۶۸۶
نمک زدایی از مناطق نفت‌خیز

به گزارش خبرنگار جام‌جم آنلاین از خوزستان، بیژن عالی‌پور گفت: با ارسال نفت نمکی به سامانه نمک گیر برقی، فرآیند راه اندازی واحد ٥٥ هزار بشکه‌ای «رگ سفید١» آغاز شد.

وی افزود: بررسی های دقیق ایمنی و زیست محیطی پیش از آغاز راه اندازی این تاسیسات با تدوین دستور العملی جامع در نظر گرفته شده و از تضمین سلامت نیروی انسانی و صیانت از تاسیسات، اطمینان لازم حاصل شده است.

عالی پور تصریح کرد: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه، ظرفیت فرآورش نفت نمکی میدان های رگ سفید و رامشیر از ٥٥ هزار بشکه به ١١٠ هزار بشکه در روز افزایش یافته و این موضوع افزون بر تاثیر مثبت بر کیفیت نفت تولیدی، تولید نفت خام شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب را حدود ٢٥ هزار بشکه در روز افزایش خواهد داد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تاکید کرد: پروژه تجهیز و توسعه واحد نمکزدایی رگ سفید ١ با هدف افزایش ظرفیت فرآورش نفت نمکی میدان های رگ سفید و رامشیر مستقر در شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری اجرا شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها