استاندار خوزستان با تاکید بر پرداخت تسهیلات مناسب بانک‌ها در مقابل دریافت سپرده‌های مردمی از ضرورت برخورد با بانک‌های متخلف خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۶۶۲
استاندار خوزستان : با بانک‌های متخلف برخورد می شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از خوزستان، غلامرضا شریعتی گفت: باید مشخص شود علت آنکه یک بانک در پرداخت تسهیلات به خوبی عمل می‌کند و بانک دیگر عملکرد مناسبی ندارد، چیست و در این راستا تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی افزود: در این زمینه به تمام ادارات اعلام می‌کنیم که در بانکی که برای استان خدماتی به همراه ندارد، حساب باز نکنند و آن را به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌کنیم.

شریعتی تصریح کرد: بانک‌ها تنها نمی‌توانند از منافع استان استفاده کنند اما هیچ خدماتی به خوزستان ندهند و در این زمینه نمی‌توان یکطرفه عمل کرد.

وی گفت: بانک‌هایی که خوب خدمات می‌دهند، باید در جهت تقویت آن‌ها تلاش کرد اما اگر بانکی خدماتی ارائه نمی‌دهد باید با آن برخورد شود.

شریعتی با اشاره به این نکته که عمده ضعف‌ها و مشکلات استان نبود همکاری و هماهنگی بین بخشی است، عنوان کرد: وقتی قرار است کاری در استان انجام گیرد، باید با هماهنگی دستگاه متولی انجام شود که اولویت برای انجام هر کار، در کجا است تا به این ترتیب شاهد مشکلات به وجود آمده نباشیم.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که از نظر منابع مالی با محدودیت مواجه هستیم، باید از این منابع حداقلی نهایت استفاده را کرد، نه این‌که منابع را در جایی هزینه کنیم که مردم از آن سودی نبرند.

محمد علاف پور- خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها