پرونده ناپدری خشن که پسر شش ساله همسرش را به قتل رسانده بود، برای محاکمه روی میز قضات دادگاه کیفری استان فارس قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۶۰۷۲
اعتراف پدرخوانده به قتل پسر 6 ساله

به گزارش جام‌جم، اواخر تیر امسال مردی میانسال سراسیمه وارد بخش اورژانس بیمارستانی در شیراز شد و برای نجات پسرخوانده‌اش درخواست کمک کرد.

پزشکان پس از معاینه پسرک متوجه مرگ او شدند. با توجه به آثار درگیری روی جسد پسر بچه، موضوع به تیم جنایی اعلام شد و با دستور قاضی درخشان، بازپرس ویژه قتل شیراز، کارآگاهان تحقیقات در این باره را آغاز کردند.

پدرخوانده در تحقیقات اولیه مدعی شد: همسرم و فرزند دیگرش از خانه خارج شده بودند. من و پسر شش‌ساله‌اش در خانه بودیم. پسرک در حیاط مشغول بازی بود که ناگهان صدایش قطع شد. نگران شده و خود را به حیاط رساندم. پسر خوانده‌ام غرق در خون روی زمین افتاده بود. او را سریع به بیمارستان رساندم که پزشکان اعلام کردند او فوت کرده است.

پس از اظهارات این مرد، ماموران تحقیقات در این زمینه را ادامه داده و آثار کبودی روی گلوی پسر بچه مشاهده کردند. بازپرس جنایی که مطمئن بود پسر شش ساله به قتل رسیده، دستور بازداشت پدرخوانده را صادر کرد.

مرد میانسال این بار به قتل اعتراف کرد و گفت: همسرم دو فرزند داشت که من با آنها مشکل داشتم. خیلی اذیت می‌کردند و غیرقابل تحمل شده بودند. روز حادثه تصمیم گرفتم برای انتقام پسر شش ساله را بکشم. به همین خاطر او را سوار ماشین کرده به حاشیه شهر بردم. او شروع به گریه کرد و خواست به خانه برگردیم. عصبانی شده و ضربه‌ای به او زدم که سرش به ستون ماشین برخورد کرد. بعد گلویش را گرفتم و فشار دادم. از کار خود پشیمان شده و پسرک را به بیمارستان رساندم که پزشکان اعلام کردند او فوت شده است.

پس از اعتراف پدر خوانده به این جنایت و بازسازی صحنه قتل، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
۰
۰
اعدام

نیازمندی ها