دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا دربی 83 هم پایانی کسل کننده داشته باشد.
کد خبر: ۹۴۵۸۲۰
پرسپولیس صفر – استقلال صفر؛ پایان کسل کننده  دربی بدون گل

به گزارش جام جم آنلاین ، با گزارش لحظه به لحظه این دیدار در جام جم آنلاین همراه باشید.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، امید عالیشاه، علی علیپور و مهدی طارمی

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، مجید حسینی، رابسون جانواریو، هرایر مگویان، وریا غفوری، فرشید باقری، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، خسر حیدری، جابر انصاری و کاوه رضایی

پرسپولیس این دیدار را توفانی آغاز کرد. سانتر خوب علی علیپو از سمت راست را مدافعان استقلال به زحمت بازگرداند. توپ سوم نیز نصیب کامیابی نیا شد اما ضربه این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه ششم برخورد کامیابی نیا با فرشید اسماعیلی ، استقلال را صاحب یک ضربه آزاد کرد. کاوه رضایی پشت این ضربه ایستاد و ضربه او را بیرانوند با یک واکنش خوب دفع کرد.

در دقیقه یازده کرنر ارسالی از سمت راست به امید ابراهیمی رسید تا هافبک آبی ها با یک سانتر دقیق دروازه بان و مدافعان پرسپولیس را به زحمت بیاندازد اما توپ برگشتی نیز نتوانست دروازه پرسپولیس را باز کند.

در دقیقه شانزدهم باز هم یک موقعیت خطرناک روی دروازه پرسپولیس ایجاد شد که بیرانوند آن را گرفت.

در دقیقه 19 خطرناک ترین موقعیت پرسپولیس هم خلق شد. حرکت خوب و تاکتیکی بازیکنان پرسپولیس با پاس دقیق مسلمان به طارمی رسید اما ضربه مهاجم پرسپولیس را بازیکن استقلال برگرداند.

نخستین کارت زرد این مسابقه به نام امید ابراهیمی بازیکن استقلال ثبت شد. امید ابراهیمی به دلیل خطای شدیدی که روی فرشاد احمدزاده انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه 24 خطای فرشید باقری بر روی مهدی طارمی یک موقعیت خطرناک آزاد را برای پرسپولیس ایجاد کرد. محسن مسلمان پشت ضربه قرار گرفت و ضربه را زد اما ضربه او برگشت خورد و مهدی طارمی مهاجم سرخ ها با یک ضربه خطرناک توپ را از فاصله کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون زد.

در دقیقه 29 یک خطر جدی از بیخ گوش استقلال گذشت. حرکت انفرادی علیپور از سمت راست با عبور از دو بازیکن استقلال همراه شد اما پاس او را بازیکنان استقلال قطع کردند تا یک خطر جدی از بیخ گوش استقلال بگذرد.

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بابت خارج شدن از محوطه فنی سرمربیان از داور این دیدار تذکر گرفت.

در دقیقه 31 بار دیگر یک ضربه آزاد برای پرسپولیس به دست آمد. اینبار امید عالیشاه پشت توپ قرار گرفت. ضربه او به دیواره دفاعی آبی ها برخورد کرد و در نهایت به اوت رفت.

از دقیقه 32 به بعد کیفیت فنی دربی به شدت افت کرد. هیچ کدام از دو تیم برنامه مشخصی برای حمله نداشتند تا تماشاگران در این دقایق بازی کسل کننده ای را شاهد باشند.

در این دقایق علیرضا منصوریان با وجود اینکه از داور پیش از این تذکر گرفته بود باز هم از محوطه فنی سرمربیان خارج شد.

در دقیقه 38 امید ابراهیمی پشت محوطه جریمه پرسپولیس با خطای کامیابی نیا سرنگون شد اما فغانی اعتقادی به اعلام ضربه آزاد نداشت.

در دقیقه 43 فرار علیپور از سمت چپ و پاس او به مهدی طارمی رسید و این بازیکن نیز عالیشاه را صاحب موقعیت گلزنی در برابر دروازه رحمتی کرد اما ضربه او حاصلی برای پرسپولیسی ها نداشت.

نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه 47 نزدیک بود نخستین گل مسابقه رقم بخورد و استقلال را پیش بیندازد. کاوه رضایی صاحب یک موقعیت عالی و تقریبا تک به تک مقابل دروازه پرسپولیس شد. بیرانوند که در این صحنه یک اشتباه هم کرد بلافاصله اشتباه خود را با دفع توپ کاوه رضایی جبران کرد.

در دقیقه 61 حرکت عالیشاه و سانتر او از سمت راست پرسپولیسی ها روی سر طارمی نشست اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 64 اشتباه بازیکنان استقلال ضد حمله مناسبی را برای بازیکنان پرسپولیس ایجاد کرد و پاس عالیشاه در موقعیتی مناسب به طارمی رسید اما ضربه طارمی با تکل به موقع دفاع استقلال پیش از ورود به دروازه راهی کرنر شد.

در دقیقه 67 فرشید باقری با کارت زرد داور روبرو شد تا با احتساب کارت زرد امید ابراهیمی در نیمه نخست هر دو هافبک استقلال کارت گرفته باشند. از پرسپولیس نیز علیپور در نیمه نخست کارت زرد گرفته بود.

در دقیقه 70 علی علیپور نیز یک موقعیت گلزنی ایجاد کرد. او در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و با یک چرحش فوق العاده خود را در موقعیت شوتزنی قرارداد اما ضربه او را رحمتی به آسانی مهار کرد.

در دقیقه 73 علیپور باز هم در موقعیت گلزنی قرار گرفت. اما این بازیکن که روی پاس زیبای مهدی طارمی صاحب موقعیت شده بود در حالی که تک به تک با دروازه بان قرار گرفته بود توپ را بیرون زد.

در دقیقه 79 کاوه رضایی روی سانتر ارسالی باقری به سمت دروازه بیرانوند ضربه سر زد اما توپ او کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه 81 جابر انصاری از استقلال جای خود را به علی قربانی داد. تعویض پرسپولیس نیز در دقیقه 71 انجام شده بود. محمد انصاری جای خود را به آلکسی پولیانسکی داده بود. در همین دقیقه سانتر خوب حیدری به کاوه رضایی رسید اما این بازیکن باز هم در فتح دروازه پرسپولیس ناکام باشد.

در دقیقه 84 یک تعویض دیگر برای پرسپولیس انجام شد و علیپور جای خود را به ولادیمیر پریموف، مهاجم اکراینی داد.

در دقیقه 85 ضربه آزاد مسلمان از بالای دروازه استقلال بیرون رفت. پرتاب یک نارنجک در این لحظه به شدت خبرنگاران و عکاسان را ترساند.

در دقیقه 88 استقلالی ها در دریافت کارت زرد هت تریک می کنند. خسرو حیدری با خطا روی محسن مسلمان از علیرضا فغانی کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه 89 پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد. امید عالیشاه قصد زدن ضربه کرنر را داشت اما تماشاگران استقلال به سمت او بطری پرتاب کردند تا او از زدن ضربه منصرف شود. در حالی که باز هم شاهد پرتاب نارنجک بودیم مسلمان ضربه کرنر را زد که این ضربه از سوی استقلالی ها دفع شد.

در دقیقه 90 سرخ ها یک تعویض دیگر انجام می دهند. عالیشاه جای خود را به نوراللهی می دهد.

در همین دقیقه مجتبی حقدوست از استقلال نیز به جای فرشید باقری وارد میدان می شود.

دقیقه 1+90: پرتاب بلند حسین ماهینی با ضربه کمال کامیابی‌نیا همراه بود که مهدی رحمتی توپ را برگشت داد. در ادامه پریموف دروازه استقلال را باز کرد، اما این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
میرزایی
-
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
۰
۰
ممنون بابت مطالب به روز و لحظه ای
سپاسگزارم
http://Agahi90.ir
آگهی90
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها