فیلم های سینمایی «به آهستگی»، «انتقام» و «اثیری» روز های پنجشنبه و جمعه 25 و 26 شهریورماه از شبکه چهار سیما به روی آنتن می رود.
کد خبر: ۹۴۵۳۳۸
«اثیری» خسرو شکیبایی و امین حیایی در شبکه چهار

به گزارش جام جم آنلاین، فیلم سینمایی «به آهستگی» به کارگردانی مازیار میری، پنجشنبه 25 شهریور ماه ساعت 11 از شبکه چهار روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: محمود، کارگر جوش‌کار خط‌های راه‌آهن در جنوب ایران، با تماس تلفنی می‌فهمد که پری همسرش منزل را ترک کرده است. همه شواهد نشان از آن دارد که پری خانواده اش را ترک کرده، اما مرز بین داوری و باور، محمود را وادار به جستجو می‌کند. بالاخره پری بازمی گردد و می گوید برای کسب آرامش به مشهد سفر کرده است و .... محمدرضا فروتن و نیلوفر خوش‌خلق در فیلم سینمایی «به آهستگی» هنرنمایی کرده اند.

فیلم سینمایی «انتقام» به کارگردانی جانی تو، پنجشنبه 25 شهریور ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار روی آنتن می رود. در خلاصه داستان فیلم با بازی جانی هالیدی و سیمون یام آمده است: یک سرقت از بانک انجام می شود و بازرس پلیس به این سرقت علاقه مند می شود و آن را پی می گیرد. در طی عملیاتی او موفق می شود سارقان را تک تک به دام اندازد. در حین بررسی پرونده پلیس به یک باند قاچاق مواد مخدر بر می خورد که ...

فیلم سینمایی «اثیری» به کارگردانی محمدعلی سجادی، جمعه 26 شهریور ساعت 11 صبح از شبکه چهار سیما پخش می شود. در این فیلم خواهیم دید: خورشید دختری جوان و نقاش است که در شب ازدواج خود با سمندر دچار وهم می‌شود و تصویری از یک زن را می بیند. خورشید تصویر زن را نقاشی می کند اما عمو و پدر سمندر با دیدن نقاشی دچار پریشانی می شود. این تصویر متعلق به ملیحه الزمان نامزد عمو است که سال ها پیش ناپدید شده است و همگی تصور می کنند که او مرده است. خورشید در دریا می بیند که ملیحه الزمان را کشته اند و موضوع را به عمو می گوید که ..... خسرو شکیبایی، امین حیایی، هانیه توسلی، عباس امیری، عباس شادروان، آزیتا لاچینی و افسانه ناصری در فیلم سینمایی «اثیری» هنرنمایی کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها