دربی 83 در راه است و در میان هیاهوی کرکری ها چیزهای خیلی زیادی فراموش شده اند.
کد خبر: ۹۴۵۲۶۲
یادی از اسطوره استقلال که این روزها برای دخترش خون گریه می کند (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، یکی از مهم ترین چیزهایی که فراموش شده علی جباری است، اسطوره استقلالی ها که یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است. دختر این اسطوره این روزها در کماست و جباری مدام به بیمارستان رفت و آمد دارد. یک تومور مغزی به کما رفتن تنها دختر اسطوره استقلال را رقم زده است.

در شرایطی که او این روزها به قول برخی خون گریه می کند بد نیست بگوییم برای نخستین بار نیست که استقلالی ها به او معرفتی می کنند. نخستین بار وقتی اتفاق افتاد که فقط 29 سال داشت.

مسئولان وقت تاج از نتایج تیم خود در جام سوم ناراضی بودند. برای آنها سخت بود در حالیکه رقیب سنتی آنها یعنی سرخ های پایتخت قهرمان شده خود را در رتبه چهارم جدول ببینند تیم آنها بیش از سایرین بازیکن ملی پوش داشت از بهترین امکانات ممکن در سطح آسیا بهره مند بودند بیشتر از سایرین هزینه می کردند ولی در پایان رتبه چهارم جدول جایگاه تاج باشد در این بین تمامی تقصیرات را برگردن عملکرد ستارگان این تیم بخصوص علی جباری و غلامحسین مظلومی و چند تن دیگر انداختند و در حالی که یک سال قبل با درخشش و رهبری جباری قهرمان ایران شدند به او پیشنهاد بازنشستگی کردند اما جباری هرگز زیر بار این مسئله که او را به اجبار در سن 29 سالگی بازنشسته کنند نرفت در این دوران جباری هنوز برای تاج یک ستاره واقعی و بسیار محبوب بود در این باره نشریه کیهان ورزشی مقاله ای با عنوان تاج باید بیدار گردد چاپ کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها