سال‌های سال بسکتبال ایران دو بازیکن در میان نسل طلایی داشت که تعلق‌شان به رنگ آبی را هرگز در دوران قهرمانی خود پنهان نکردند.
کد خبر: ۹۴۵۲۲۷
حدادی: دوست دارم جمعه بازی را ببینم / رنگ کاپیتان‌های بسکتبال آبی است

به گزارش جام جم آنلاین ، این دو نفر کاپیتان سابق تیم ملی صمد نیکخواه بهرامی و کاپیتان این روزهای بسکتبال یعنی حامد حدادی هستند که طرفداری آبی‌های پایتخت از افتخارات ورزشی آنها به شمار می‌آید.

حامد حدادی، کاپیتان استقلالی تیم ملی بسکتبال در غیاب صمد که به چین رفته و برای بازی‌های بسکتبال در این کشور آماده می‌شود، این روزها سوژه رسانه‌هاست. او در ویژه برنامه سرخ آبی که قرار است از سیما پخش شود دقایقی روی آنتن می‌رود و درباره دیدار دو تیم صحبت می‌کند.

حدادی در روزهای گذشته سری هم به اردوی آبی‌ها زد تا روحیه بازیکنان تیم مورد علاقه‌اش را بالاتر ببرد آن هم در روزهایی که استقلال روزهای خوبی در لیگ برتر ندارد.

حامد حدادی ستاره خوزستانی بسکتبال آسیا در آستانه شهرآورد می‌گوید: اعتراف می‌کنم استقلالی هستم و به همین خاطر در اردوی این تیم حاضر شدم تا ملاقاتی هم با سید مهدی رحمتی، علیرضا منصوریان و دوستان دیگرم در این تیم داشته باشم. البته اغلب خوزستانی‌ها و هم استانی‌هایم استقلالی هستند و این موضوع تازه‌ای نیست. به قول معروف خون ما آبی است.

حدادی با اتکا به روحیه ورزشکاری خود خطاب به پرسپولیسی‌ها هم می‌گوید: احترام زیادی برای هواداران پرسپولیس قائل هستم و امیدوارم این دو تیم بزرگ روز جمعه بتوانند شهرآوردی تماشایی و فوق‌العاده به نمایش بگذارند.

این بازی البته برای بسکتبال ایران که این روزها میزبان 11 تیم در آسیا چلنج است بدون دردسر نیست. بازی‌ها در تالار 12 هزار نفری برگزار می‌شود و شورای تامین تهران می‌گوید روز شهرآورد باید بازی‌ها به تالار بسکتبال منتقل شود.

حدادی که دوست دارد شهرآورد را تماشا کند منتظر زمان و مکان جدید بازی‌های بسکتبال در روز جمعه است. شاید بازی ایران صبح برگزار شود که در آن صورت حدادی تماشاگر استقلال ـ پرسپولیس است.

صمد: جمعه آغاز خوبی است

صمد نیکخواه بهرامی در چین نگران تیم استقلال است. او می‌گوید: من هم مثل هواداران، مربیان و بازیکنان تیم استقلال از نتایج این فصل راضی نیستم؛ اما جمعه می‌تواند آغاز خوبی باشد و استقلال راهش را در لیگ امسال پیدا کند. من اصلا نگران نتیجه بازی نیستم زیرا یک استقلالی‌ام و استقلالی می‌مانم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امجدیه
-
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
۰
۰
درود بر كاپیتان های دوست داشتنی تیم ملی !
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها