مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از انجام تعمیرات اساسی همزمان 3 ایستگاه فرآورشی گاز این شرکت با صرف 28 هزار و 600 نفر ساعت ظرف مدت یک ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۷۲۸
تعمیر همزمان 3 ایستگاه گاز

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون محسن دهانزاده گفت: ایستگاه های تقویت فشار گاز بنگستان آب تیمور، منصوری و همچنین واحد «ب» پالایشگاه شیرین سازی گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون به طور همزمان مورد تعمیرات اساسی چهار سالانه قرار گرفتند.

وی افزود: در این عملیات تعمیرات اساسی 10 اصلاحیه فرآورشی انجام شده و بیش از 1270 تجهیز ابزار دقیق، 3064 تجهیز برقی و بالغ بر 1210 تجهیز مکانیکی مورد تعمیر و کایبراسیون قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز کارون در بخشی از گزارش عملکرد 5 ماهه نخست سال جاری در حوزه عملیات گفت: در این مدت تعمیرات اساسی دوره ای 96 تجهیز با توان کمتر از 4000 اسب بخار شامل توربین ،کمپرسور، تلمبه، الکترو موتور و مخازن انجام شده و 34 تجهیز دیگر نیز در حال انجام تعمیرات اساسی می باشد.

مهندس دهانزاده با تأکید بر لزوم حمایت از سازندگان داخلی گفت: در راستای اجرای محورهای برنامه اقتصاد مقاومتی، در نیمه نخست سال جاری 48 قلم کالا در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با اعتبار 5 میلیارد و 350 میلیون ریال توسط سازندگان داخلی بومی سازی شده و بیش از 57 قلم کالای دیگر نیز در دست ساخت می باشد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، توسعه بخش بنگستان واحد نمکزدائی شماره 2 اهواز، پیش راه اندازی فاز 2 پالایشگاه شیرین سازی گاز، راه اندازی آزمایشی 6 کمپرسور گاز اسیدی، راه اندازی 7 تجهیز فرآورشی در واحد های بهره برداری و نمکزائی و مشارکت در راه اندازی خطوط لوله "36 شرکت نفت و گاز اروندان ، "42 کنارگذر رامشیر و "12 گاز اسیدی خروجی فاز 2 پالایشگاه شیرین سازی گاز را بخشی از مهم ترین اقدامات این شرکت در 5 ماهه نخست سال جاری برشمرد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون بزرگترین شرکت تابع مناطق نفت خیز جنوب است که مسئولیت تولید روزانه بیش از یک میلیون بشکه نفت خام از میادین اهواز، منصوری، رامین و آب تیمور را به عهده دارد.

محمد علاف‌پور

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها