شبکه رادیویی تهران مراسم پرفیض دعای عرفه را همراه با نکوداشت شهدای فاجعه منا از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به صورت مستقیم پخش می کند.
کد خبر: ۹۴۳۷۳۳
پخش مراسم عرفه از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، تا غروب آفتاب دستش رو به آسمان بلند بود و با تضرع اشک می‌ریخت ... تا بالاخره بخشیده شد...

نهم ذی الحجه روز عرفه است، روزی که خداوند متعال در این روز به سه مکان و سه گروه از انسانها، توجه ویژه دارد. کربلا و زائران امام حسین (ع)، صحرای عرفات و حجاج بیت الله و هر جا از دنیا که دستی به سوی او بلند شود و دلی بشکند.

شبکه رادیویی تهران در این روز با استقرار واحد سیار رادیویی از ساعت 15 تا 18 با عنوان برنامه «یک صحرا نیاز» با اجرای مجتبی باقری به صورت زنده از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) روی آنتن می رود.

علیرضا محمدی گزارشگر مستقر در محل با شهروندان درخصوص توسل و نیایش گفت وگو می کند و گزارش هایی را از شهیدان فاجعه منا و حج ناتمام تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو تهران می کند.

هشتم ذی الحجه روز ترویه است، در بخشی از برنامه فلسفه یوم الترویه تبیین می شود و درباره حرکت حضرت امام حسین (ع) از حج و خروج از مکه به قصد عزیمت به کربلا اطلاع رسانی خواهد شد.

علاوه بر این؛ تقدیر از خانواده های معظم شهدای منا ، مرثیه سرایی و قرائت روح‌بخش دعای عرفه از بخش هایی که در این ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

برنامه یک صحرا نیاز کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که در روز عرفه و نیایش به صورت مستقیم از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها