رئیس سازمان صدا و سیما عنوان کرد:

گفتمان‌سازی رسانه‌ای برای توسعه و پیشرفت کشور

رئیس سازمان صدا و سیما در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی در استانداری آذربایجان غربی بر گفتمان‌سازی مفید رسانه‌ای برای توسعه و پیشرفت کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۳۶۶۶
گفتمان‌سازی رسانه‌ای برای توسعه و پیشرفت کشور

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، رئیس سازمان صدا و سیما در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی که در استانداری آذربایجان غربی تشکیل شده بود با اشاره به اینکه آذربایجان غربی در زمینه راه‌اندازی واحدهای راکد و نیمه‌ فعال در استان اقدامات موثری انجام داده است، از مسئولان شبکه استانی خواست برای انعکاس و تبلیغ فعالیت‌های این واحدها اقدام کند.

وی با بیان اینکه دیدگاه گفتمان‌سازی در رسانه‌ ملی محقق است، افزود: گفتمان‌سازی باید مفید باشد و به اقدام، عمل و نتیجه منتهی شود تا شاهد رسانه‌ای توسعه‌ محور باشیم که توسعه و پیشرفت کشور را پی‌گیری می کند.

دکتر علی عسکری با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر آتش‌زدن کالاهای قاچاق تاکید کرد: هدف از این کار، تلاش برای قطع قاچاق و جلوگیری از ایجاد خلل در انضباط، آرامش و روال عادی چرخه صنعت در کشور است که باید با تمام قدرت برای تحقق این منویات تلاش کنیم تا با بهبود کیفیت تولیدات ایرانی شاهد پیشرفت و توسعه کشور باشیم.

وی همچنین بر مبارزه جدی با مقوله کوله‌بری در مناطق مرزی تاکید کرد و افزود: باید کاری شود که این افراد به‌جای وارد کردن کالاهای بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت خارجی بتوانند کالای ایرانی را در این کشورها بفروشند.

در این نشست، استاندار آذربایجان غربی نیز از تعامل و همکاری صداوسیمای آذربایجان غربی در انعکاس تلاش‌های دولت‌مردان در استان به‌ویژه در هفته دولت و همچنین تبیین اهمیت موضوع احیای دریاچه ارومیه و ایجاد نشاط و امید در بین مردم استان قدردانی کرد و گفت: مجوز رئیس سازمان صداوسیما در خصوص تبلیغات رایگان کالاهای تولیدی شرکت‌های کوچک و متوسط در شبکه استانی، به رونق مصرف کالاهای ایرانی به‌عنوان یکی از محورهای مهم سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی منجر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها