رئیس رسانه ملی گفت: گفتمان و زمینه سازی اقتصاد مقاومتی وظیفه صدا و سیماست.
کد خبر: ۹۴۳۱۵۴
تلاش همه جانبه صدا و سیما برای تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما،‌ رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: گفتمان سازی و زمینه سازی برای اجرای اقتصاد مقاومتی وظیفه صدا و سیما است و در این زمینه با دولت تعامل و همکاری مطلوبی وجود دارد.

دکتر علی عسکری که برای شرکت در نخستین نشست رشد و تعالی مراکز استانها به آذربایجان غربی سفر کرده است، در بدو ورود به ارومیه افزود: سازمان صدا و سیما با همه توان برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص تلاش می کند و تبلیغ برای تحقق این هدف را وظیفه خود می داند.

وی گفت: برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با دولت تعامل خوبی وجود دارد و در استانها نیز مدیران صدا و سیمای مراکز استانها در این رابطه فعال هستند.

دکتر علی عسکری افزود: تبادل فکر و اندیشه و بررسی راههای ابتکار و خلاقیت در زمینه رشد رسانه های استانی از اهداف شرکت در این نشست است.

رئیس رسانه ملی ابراز امیدواری کرد: تصمیمات مهمی که در جلسه امروز اتخاذ می شود به نفع رشد و تعالی مردم آذربایجان غربی باشد.

نخستین نشست رشد و تعالی مراکز استانهای صدا و سیما از دیروز با هدف ارتقاء برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه ای در مراکز استانی در ارومیه آغاز به کار کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها