سه پسر بیکار که برای تامین هزینه خوشگذرانی‌هایشان با تهدید چاقو و قمه از عابران زورگیری می‌کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۴۲۶۲۱
زورگیری از عابران برای خوشگذرانی

به گزارش جام‌جم، نیمه تیر امسال مردی با حضوردر پلیس آگاهی شهر یاسوج ازحمله سه دزد خشن خبر داد.

شاکی به افسر بازجو گفت: شب‌هنگام در حال بازگشت به خانه‌ام بودم که در خیابان، خودروی سمندی بدون پلاک مقابلم توقف کرد. سه مرد که سر و صورت خود را با پارچه بسته و چاقو و قمه به دست داشتند، از خودرو پیاده شده و به سمتم آمدند. آنها پس از این‌که بشدت کتکم زدند، گوشی و پول‌هایم را برداشتند و مرا در خیابان رها کردند. این در حالی بود که افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌هایی را از همان سارقان مطرح کردند.

با تحقیق از این افراد معلوم شد سارقان با خودروی سمند بدون پلاک و با سر و صورت پوشیده، سراغ طعمه‌های خود رفته‌اند. جست‌و‌جوهای پلیسی ادامه داشت تا این که به ماموران گزارش دادند مردی در دام همان سارقان فراری گرفتار شده و در جریان درگیری با آنها دستش بشدت آسیب دیده و اکنون در بیمارستان بستری است. این شاکی توانسته بود نقاب یکی از دزدان را بردارد.

سرهنگ خداکرم پاکروان، رئیس‌پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در‌این‌باره به جام‌جم گفت: با چهره‌نگاری از این سارق، ماموران هویت او را شناسایی و متهم را دستگیر کردند.او با انتقال به پلیس آگاهی، پس از اظهارات ضد و نقیض، در مواجهه با مالباخته‌ای که چهره او را دیده بود، سکوت خود را شکست.

متهم گفت: من و دوستانم بیکار بودیم و برای تامین هزینه خوشگذرانی‌هایمان، تصمیم گرفتیم از عابران زورگیری کنیم.

با اعتراف وی، دو همدستش تحت تعقیب پلیس قرار گرفته و دستگیر شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها