افتتاح ده‌ها پروژه عمرانی در جنوب تهران چهره این کلانشهر کشور را دگرگون کرد.
کد خبر: ۹۴۱۷۹۵
فقرزدایی در جنوب تهران

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از جنوب تهران، انتشار گزارش‌های جلسات رسیدگی به مشکلات مردم با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری در مناطق جنوب شهر تهران، باعث شد تا برخی از مشکلات مردم منطقه 20 در دستور کار مدیریت شهری قرار بگیرد.

در همین راستا شهردار منطقه 20 از رفع نیازهای عمرانی محله های کم برخوردار این منطقه جنوبی در بیش از 40 موقعیت مکانی خبرداد.

احمد صفوی با بیان این که رسیدگی به محله های کم برخوردار و رفع نیازهای مختلف این محله ها در اولویت مدیریت شهری قرار گرفته، گفت: تاکنون ده ها فعالیت عمرانی در قالب لکه گیری معابر، پیاده رو سازی، مرمت انهار، بهسازی جداول فرسوده و همسطح سازی دریچه‌ها در سه محله اولویت دار منطقه 20 انجام شده است.

صفوی با اشاره به اینکه فعالیت های عمرانی این طرح، 41 موقعیت مکانی را پوشش داد، توضیح داد: اجرای 2 هزار و 89 مترمربع پیاده روسازی، 2 هزار و 195 مترمربع لکه گیری معابر اصلی و فرعی، بیش از 2 هزار مترطول مرمت انهار و جداول فرسوده و همچنین 50 مورد همسطح سازی دریچه از جمله موارد انجام شده در محله های منتخب بوده است.

او با بیان اینکه افزایش رضایتمندی و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان همواره از اولویت های مدیریت شهری است، ادامه داد: علاوه بر فعالیت‌های عمرانی، اقدامات اجتماعی، فرهنگی، ترافیکی و امورشهری نیز برای محله های منتخب پیش بینی شده است که بر طبق زمان بندی انجام شده اجرا می شود.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: برقراری تعادل و توزیع یکسان امکانات و خدمات اجتماعی، ترافیکی، عمرانی و امورشهری در تمامی محله های این منطقه جنوبی از مهمترین اهداف طرح رسیدگی به محله های منتخب است.

رضافغانی -خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها