هشدار رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا به رانندگان پرخطر

۷ هزار جلد گواهینامه رانندگی در آستانه ضبط هستند

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا خبر داد:

برخورد با ۲۸ هزار راننده متخلف

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا گفت: سرعت غیرمجاز، ۲۲ درصد تخلفات سواری‌های کرایه بین شهری را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۹۴۱۶۹۵
برخورد با ۲۸ هزار راننده متخلف

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ احمد کرمی ‌اسد درباره جزئیات تخلفات سواری های کرایه ای بین شهری گفت: در طول چهار ماهه اول سال ۹۵، سواری‌های کرایه بین شهری حدود ۲۸ هزار مورد تخلف داشته اند که از این تعداد، حدود ۲۲ درصد مربوط به سرعت غیرمجاز بوده که توسط دوربین های ثبت تخلفات رانندگی به ثبت رسیده و یا توسط گشت نامحسوس پلیس راهور رصد شده است.

وی افزود: پس از این تخلف، استفاده نکردن از کمربند ایمنی با ۱۵.۵ درصد، نقص در سیستم روشنایی وسیله نقلیه با ۹ درصد و سبقت غیرمجاز با ۰.۴ درصد در رتبه های بعدی بیشترین تخلفات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان سواری های کرایه ای بین شهری قرار دارند.

سرهنگ کرمی اسد با اعلام اینکه با ۲۸ هزار تخلف رانندگان سواری های کرایه ای، در طول چهار ماهه نخست امسال برخورد شده و خودروهای متخلف به پارکینگ منتقل شده اند، ادامه داد: همزمان با موج پایانی مسافران تابستانی، سرعت غیرمجاز، خط قرمز پلیس راهور محسوب می شود و پلیس بدون چشم‌پوشی با رانندگان متخلف برخورد می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها