انبار لوازم آرایشی قاچاق و غیر قابل مصرف، به ارزش یک میلیارد ریال در شیراز کشف و اجناس آن معدوم شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۵۸
انبار لوازم آرایشی تقلبی در شیراز کشف شد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از شیراز، مسوول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز، گفت: به دنبال آگاهی از وجود لوازم آرایشی فاقد تاریخ اعتبار در انبار یکی از متصدیان، بازرسان سلامت محیط این مرکز، برای بررسی موضوع به انبار نامبرده در یکی از نقاط شهر شیراز مراجعه و پس از بررسی، تمامی لوازم آزایشی را برای انجام مراحل قانونی لازم با تنظیم صورتجلسه، توقیف کردند.
مهندس "مرجان مشتاقی مقدم" ادامه داد: با توجه به تعداد زیاد لوازم آرایشی و بالا بودن ارزش ریالی آن، پرونده به همراه مستندات به دادسرا ارسال و پس از بررسی از سوی مقام قضایی، حکم معدوم سازی تمام این لوازم به دلیل انقضای تاریخ مصرف، صادر شد.

او افزود: پس از دریافت حکم مرجع قضایی، تمام لوازم آرایشی با حضور کارشناس سلامت محیط این مرکز و همچنین مالک اجناس و افسر کلانتری، معدوم و پرونده برای ادامه مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.

"مشتاقی مقدم" تاکید کرد: تمام مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد اعتبار باید از چرخه عرضه خارج شوند؛ متصدیان باید اقلام موردنیاز خود را به گونه ای خریداری و انبار کنند، تا در سریع ترین زمان بتوانند آنها را به فروش برسانند.

مسوول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب در پایان از شهروندان خواست؛ در هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی به پروانه ساخت، تاریخ تولید و انقضای محصول دقت کنند و از خرید لوازم فاقد مجوز بهداشتی لازم، خودداری کنند.

احمدعلی احمدپور - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها