فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

گرفتاری اشرار مسلح در کمین تکاوران پلیس

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل شهادت مامور نیروی انتظامی در زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۱
عامل شهادت مامور نیروی انتظامی در زاهدان دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حسین رحیمی امروز در گفت‌وگو با فارس از دستگیری عامل شهادت مامور نیروی انتظامی در زاهدان خبر داد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به تشریح موضوع پرداخت و افزود: در 18 تیرماه 1393، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در منطقه جون‌آباد با اعضای یک باند بزرگ توزیع کننده مواد مخدر که در حال جا‌به‌جایی مواد مخدر بودند، درگیر شدند.

وی ادامه داد: پس از کشف مواد افیونی در این عملیات مامور انتظامی هادی پودینه بر اثر اصابت گلوله توسط قاچاقچیان مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد که با توجه به اهمیت موضوع پرونده برای بررسی بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

رحیمی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با پایش‌های میدانی و رصد و کنترل مجرمان و متهمان سابقه‌دار، فردی به عنوان «ش.ش» را که عامل اصلی به شهادت رساندن مامور نیروی انتظامی بود، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه‌روزی برای دستگیری این متهم افزود: این قاچاقچی حرفه‌ای که با تهیه شناسنامه جعلی و تغییر هویت برای فرار از چنگ قانون به طور مداوم در شهرستان‌های استان در حال تغییر مکان بود شب گذشته در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه توسط ماموران پلیس در زاهدان دستگیر شد.

وی ادامه داد: این متهم دارای چند فقره سابقه کیفری است و در تحقیقات تخصصی و فنی کارآگاهان پلیس به حمل مسلحانه چند محموله مواد مخدر، درگیری مسلحانه با ماموران نیروی انتظامی و به شهادت رساندن مامور پلیس در 18 تیرماه 93 اعتراف کرد.

رحیمی این عملیات را موفقیت‌آمیز خواند و گفت: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در نقاط مختلف این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قانون‌شکنان، هنجارگریزان و مخلان امنیت به اهداف پلید خود دست یابند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
روح الله
-
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
۰
۰
اعدام با مخلفات
جعفر
-
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
۰
۰
خدا قوت به نیروی انتظامی با این همه توان اطلاعاتی

نیازمندی ها