معاون وزیر خارجه روسیه با انتقاد از تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران، این تحریم ها را مانعی بزرگ بر سر راه قراردادهای تجاری ایران دانست.
کد خبر: ۹۴۰۱۸۲
تحریم های یک جانبه آمریکا سنگ بزرگی پیش پای ایران است

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرگئی ریابکوف با انتقاد از تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران، تحریم های یاد شده را سنگ اندازی و سخت گیری بیش از حد در برابر ایران خواند.

ریابکوف با بیان این مساله که آمریکا تمام مراحل نظارتی خود بر برنامه هسته ای ایران را از صفر تا صد انجام داده، گفت: با اینحال کاری از پیش نرفته است.

وی افزود: تمامی آن چیزی که از آن تحت عنوان تحریم های یک جانبه (آمریکا) علیه ایران قبل از امضای توافق وجود داشت هنوز هم بر سر جای خود باقی است.

معاون وزیر خارجه روسیه همچنین در پاسخ به انتقادهای ایران از آمریکا مبنی بر جلوگیری از اجرای درست توافق هسته ای، با بیان اینکه تحریم های یک جانبه علیه ایران سنگ بزرگی در مقابل پای این کشور است، گفت: هر نوع قراردادی که بخواهد با دلار انجام شود پس از مکاتبه با دستگاه های آمریکایی به حال تعلیق در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: تحریم های سازمان ملل علیه ایران برداشته شده است و تنها محدودیت های جدیدی به جای آنها در قالب قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت به تصویب رسیده اند. اما در مجموع، همه اینها نباید خللی در امور اقتصادی و قراردادهای اقتصادی (تجاری) ایجاد کنند.

ریابکوف در ادامه سخنان خود همچنین به تشریح وضع قراردادهای منعقد شده با ایران و روند آن پرداخت و گفت: توافق های انجام شده کمتر از آن هستند که به چشم بیایند و سرمایه گذاری ها هم کمتر. همانطور که انتظار می رفت تجارت و فعالیت های تجاری به شکلی پرسرعت و فعالانه انجام نمی شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
۰
۰
كاش احمدینژاد و دوستان دلواپسش این مقاله رو بخونن و پس از چتد دقیقه فكر كردن بفهمن چه بر سر این كشور اوردند
ابراهیم
-
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
۰
۰
پس كی تحریم گوگل پلی برداشته میشه!!!

نیازمندی ها