نماینده رودسر در مجلس تاکید کرد:

حذف حرکت های یک سویه در فضای ادارات

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از فراهم بودن زیرساخت های اساسی برای سرمایه گذاری های صنعتی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۸۰۷
صنعت گیلان اوج می‌گیرد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از گیلان، علی منتظری گفت: امکانات حمل و نقلی، وجود منطقه آزاد تجاری و صنعتی انزلی، گمرکات و بنادر فعال و ... شرایط را برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این استان فراهم کرده است.

وی با اشاره به جایگاه گیلان در سرمایه گذاری های صنعتی افزود: هم اکنون در جایگاه 10 استان نخست در رتبه بندی میزان سرمایه گذاری های جدید صورت گرفته در سطح کشور قرار داریم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تصریح کرد: وجود آزادراه تهران - رشت، فعالیت فرودگاه بین‌اللملی سردار جنگل در مرکز استان، مراحل پایانی احداث راه آهن و پیوستن به شبکه سراسری خطوط آهن کشور، نزدیکی به پایتخت، همسایگی با کشورهای حوزه دریای خزر و CIS و وجود فضای مناسب کسب و کار و نیز تعامل سازنده و همدلی و همکاری بخش دولتی در حمایت از سرمایه گذاری های صنعتی در استان، از جمله دلایل استقبال سرمایه گذاری در گیلان می‌باشد.

منتظری با اشاره به پروژه های افتتاحی در هفته دولت امسال با بیان افزایش چشمگیر سرمایه گذاری در سال جاری نسبت به سال گذشته، از رشد 277 درصدی سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه طرح‌های افتتاحی صنعت، معدن و تجارت در استان در هفته دولت سالجاری خبر داد و افزود: در هفته دولت امسال، 24 طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از 6 هزار و 900 میلیارد ریال با ایجاد اشتغال برای 750 نفر به بهره برداری رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بنگال
-
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
خدا این موهبت انتخابات رو از ما نگیره كه همه رو فعال میكنه . داداش جون تو این سه سال و نیم به فكر صنعت گیلان نبودی حالا تو این 6 ماه یادش افتادی دیگه زیر و رو كشیدن برای این ملت بدبخت حدی داره
رامین
-
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
همینطوریش هم رودخانه زرجوب را به گند كشیدن وای به حال بعدش
شما اگه خیلی هنر داری بیا بوی گند را از این رودخانه پاك كن اطراف پل عراق رودبارتان زرجوب پارك شهر انتهای تختی ...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها