معاون توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: توجه به ورزش بانوان و همگانی یکی از اولویت های دولت یازدهم بوده؛ وزارت ورزش برای تحقق این امر و شعار راهبردی دولت؛ تصمیم به فعال سازی این دو بخش نمود.
کد خبر: ۹۳۹۳۴۷
ورزش های همگانی از اولویت های دولت یازدهم

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، معاون توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با برنامه «شناسا» رادیو ایران به ورزش های همگانی پرداخت و با بیان اینکه این ورزش هم می تواند سبب سلامت روحی و جسمی گردد و هم کیفیت زندگی افراد بالا برد؛ گفت: پس از روی آمدن دولت یازدهم، برای توجه بیشتر به این امر، معاونت جدیدی به عنوان معاونت ورزش های همگانی در چارت تشکیلاتی وزارت ورزش تشکیل شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در گذشته ورزش همگانی و ورزش بانوان در یک معاونت قرار داشت، افزود: توجه به ورزش بانوان و همگانی یکی از اولویت های دولت یازدهم بوده؛ وزارت ورزش برای تحقق این امر و شعار راهبردی دولت؛ تصمیم به فعال سازی این دو بخش نمود. نکته مهمی که باید گفت آن است که از همان روزهای آغازین کار، برنامه های توسعه ورزش همگانی به شکل های متنوع پیگیری و انجام شد.

غلامرضا شعبانی بهار در بخش دیگر سخنانش در پاسخ به این پرسش که معاونت توسعه ورزش های همگانی با فدراسیون ورزش های همگانی چه تفاوتی دارد؛ گفت: فدراسیون ورزش همگانی و فدراسیون ورزش روستایی دو بخش مهم و اختصاصی مورد توجه در وزارت ورزش و جوانان هستند در این فدراسیون ها غالب فعالیتشان ورزش های همگانی است که در فدراسیون های دیگر وجود ندارد. این در حالی است که در معاونت توسعه ورزش های همگانی بیشتر فعالیتشان مرتبط با همه فدراسیون ها می باشد و با تمامی آنها ارتباطی نزدیکی برقرار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها