نشریه آمریکایی بیزنس اینسایدر می نویسد با آن که تنبیه بدنی در آمریکا رو به کاهش است، اما بیش از ۱۰۹ هزار دانش آموز مدارس ایالتی در ۲۱ ایالت آمریکا در سال تحصیلی ۲۰۱۳-۲۰۱۴ تنبیه بدنی شده اند.
کد خبر: ۹۳۸۷۹۱
شاگردان مدارس ۲۱ ایالت آمریکا تنبیه بدنی می شوند

به گزارش جام جم آنلاین ،بر اساس این گزارش از افرادی که تنبیه بدنی شده اند، ۵۰ درصد دانش آموزان سفید پوست و ۳۸ درصد دانش آموزان سیاه پوست هستند. این گزارش می گوید با این حال از آنجایی که ۶۰ درصد دانش آموزان را سفیدپوستان تشکیل می دهند، به نسبت، دانش آموزان سیاهپوست بیشتر تنبیه بدنی شده اند.

این گزارش همچنین حاکی است که مدارس و کارکنان آنها، هیچ دستورالعمل و سیاستی درباره تنبیه بدنی شاگردان ندارند و تنها برخی مدارس قوانین خودشان را درباره این که مثلا چند ضربه به باسن دانش آموز خاطی مجاز است برای خود تعبیه کرده اند.

در گزارش جدید گفته می شود که تگزاس، آلاباما، میسیسیپی، آرکانزاس، جورجیا، تنسی و اوکلاهاما از جمله ایالت هایی هستند که بیشترین میزان تنبیه بدنی در مدارسی را شاهدند.

قوانین تنبیه بدنی در ایالت های مختلف فرق دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
یه ایرانی
-
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۲
۰
اونجا تنبیه بدنی میكنن
اینجا كلا معلم دانش آموزو لگد مال میكنه
یكمم به خودمون نگاه كنیم بد نیستا
mr
-
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۲
۱
چوب و فلك هم تنبیه سنتی و معروف مدارس ایران بود كه تا دو سه دهه پیش درتمام مدارس دهه شصت مخصوصاً مدارس پسرانه مورد استفاده قرار میگرفت و بر خلاف تنبیهات بدنی و خطرناك امروزی با خطكش یا چوب فقط به كف پای دانش آموزان خاطی میزدند و فلك آسیب جسمی یا جدی بهمراه نداشت

نیازمندی ها