رابرت موگابه رئیس جمهور زیمبابوه دستور داد که اعضای کاروان کشورش در المپیک ریو برزیل، را پس از ورود به فرودگاه بازداشت کنند.
کد خبر: ۹۳۸۷۸۲
بازداشت کاروان المپیک زیمبابوه/ موگابه: اگر برای پنجم شدن هم آماده نبودند چرا اموال کشور را هدر دادند؟!

به گزارش جام جم آنلاین یک روزنامه محلی در زیمبابوه اعلام کرد که موگابه به اوگیستین شیشوری وزیر کشورش دستور داد که در پی ناکامی کاروان در کسب مدال در المپیک ریو برزیل، 31 بازیکن این کاروان را بازداشت کند.

موگابی در اظهاراتی که رسانه های زیمبابوه منتشر کرده اند گفته که کاروان کشورش مستق «حبس» هستند.

او اعلام کرده : ما سرمایه کشور را برای این موش کورها که خودشان را ورزشکار می نامند هزینه کردیم. اگر آنها برای کسب مدال یا حتی دستیابی به مقام چهارم و پنجم آماده نبوده اند پس چرا اموال کشور را هدر می دهند؟

موگابه افزود: اگر ما به سفر به برزیل نیاز داشتیم تا سرود ملی بخوانیم و پرچم کشورمان را بالا ببریم، تعدادی از دختران دانشجوی زیبارو را به نمایندگی از خودمان می فرستادیم.
رئیس جمهوری زیمبابوه در پایان تصریح کرد: این وضعیت، مرا یاد کسانی می اندازد که با پنج زن ازدواج می کنند.

من تأکید دارم که همه ما باید بار مالی هزینه ها را به عهده بگیریم، حتی اگر این امر تا 10 سال طول بکشد، اموالی که [این ورزشکاران] با استفاده از آن به المپیک برزیل رفته اند را به عنوان بدهی به حساب آنها می نویسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بی طرف
-
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
واقعا خوشم اومد. حقشونه. همه اینكارو بكنن دیگه كسی فكر نمیكنم پول و سرمایه از بیت المال رو به فنا ببره. امثال لیلا رجبی و احسان باید جواب پس بدن. اینا از هر ورزشكار آماتوری بدتر بودن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها