مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری سپاه اعلام کرد:

انهدام باند تاتوکاران در همدان

سازمان اطلاعات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از برخورد با تعدادی از مدیران و گردانندگان گروه‌ها، کانال‌ها و صفحات مروج فساد و ابتذال در فضای مجازی این استان خبر داد و اعلام کرد: تعدادی، احضار و یا دستگیر شده‌اند.
کد خبر: ۹۳۸۷۸۰
برخورد سپاه سمنان با عاملان ترویج فساد در فضای مجازی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، در این اطلاعیه آمده است: در پی افزایش سطح مطالبات عمومی جامعه برای برخورد با مجرمان مجازی و با هدف حمایت از کیان خانواده و جامعه اسلامی به اطلاع مردم عزیز و غیور استان سمنان می‌رساند، مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری سازمان اطلاعات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اقدام به برخورد با تعدادی از مدیران و گردانندگان گروه‌ها، کانال‌ها و صفحات مروج فساد و ابتذال در فضای مجازی کرده که طی آن تعدادی از آنان دعوت، احضار و یا دستگیر شده‌اند.

در این اطلاعیه آمده است: کاربران فضای مجازی از اعتماد به افراد ناشناس در این فضا اکیدا خودداری کنند و عضویت در گروه ها، کانال ها و صفحات مختلف رعایت موازین شرعی و قانونی را مد نظر قرار دهند.

این اطلاعیه تأکید دارد؛ خانواده ها نیز به منظور حفظ و صیانت از حریم امن خانواده باید با مراقبت و کنترل لازم، ضمن پیشگیری از آسیب های احتمالی زمینه های بهره برداری اصولی و مناسب از فرصت های فضای مجازی را پدید آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها