معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب گفت: شرکت آب و فاضلاب طی 5 سال گذشته توانسته 125 هزار طرح سرمایه گذاری بخش غیر دولتی را با مبلغ حدود 5500 میلیارد تومان را جذب کند.
کد خبر: ۹۳۸۳۵۸
پروژه تامین آب پایدار در شهرها و روستاها اجرا می شود

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، شاهین پاکرو در گفت و با برنامه «شناسا» رادیو ایران به شرح و بررسی عملکرد وزارت نیرو در آب و فاضلاب پرداخت و در این باره گفت: طی دو دهه گذشته، کشورمان علاوه بر آنکه با تغییرات جمعیتی قابل توجه و معنا داری روبرو بوده؛ 15 سال خشکسالی را نیز تجربه کرده، خشکسالی که در سال های اخیر کاهش بارش ها را به دنبال داشته است.

وی به بحران کم آبی نیز اشاره کرد و افزود: مسئولان کشور برای رفع این مشکل، پروژه تامین آب پایدار را در شهر و روستاها طراحی کرده اند؛ این پروژه قرار است در افق زمانی مشخص و در فاصله 10 تا 15 سال آینده آب مورد نیاز مردم را به لحاظ کمی و کیفی تامین کند.

معاون هماهنگی شرکت آب و فاضلاب بخش دیگر سخنانش را به بخش خصوصی و میزان همکاری دولت با این نهاد ها اختصاص داد و در این باره گفت: پروژه های شرکت آب و فاضلاب، طرح های زیر ساختی است که انجام آن از طریق روش های مختلف تامین منابع مالی یا جذب سرمایه گذار امکانپذیر است. شرکت آب و فاضلاب طی 5 سال گذشته توانسته 125 طرح سرمایه گذاری بخش غیر دولتی را با مبلغ حدود 5500 میلیارد تومان را جذب کند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سنجر محمدی شورای روستا
-
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
۰
۰
سلام باتشكر زحمات بی وقفه اقای پاكروح وهمكارانش، اب اولین نیاززنگی است به روستاها بیشتر توجه فرماید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها