دادستان عمومی و انقلاب تهران با ارائه سه پیشنهاد برای اجرای کنسرت‌ها، توجه به این سه پیشنهاد را مانع از ایجاد تنش‌ در برگزاری کنسرت‌ها و لغو آن‌ها دانست.
کد خبر: ۹۳۷۷۵۶
شروط  دادستانی تهران برای برگزاری کنسرت‌ها

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا به گفته عباس جعفری دولت‌آبادی این مراسم [کنسرت] از قدیم الایام برگزار می‌شده و موضوع جدیدی نیست. دادستانی تهران پیشنهاد می‌نماید برگزاری کنسرت‌ها در تهران منوط به تضمین و تامین امنیت مراسم از سوی استاندار یا فرماندار تهران و تضمین سلامت محتوای برنامه‌ ارائه شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردد.
وی ضبط رسمی مراسم از سوی پلیس را به عنوان پیشنهاد دیگر مطرح کرد و گفت: این اقدام می‌تواند در جلوگیری از مشکلات کنسرت‌ها پیشگیرانه باشد.
وی توجه به این سه پیشنهاد را مانع از ایجاد تنش‌ در برگزاری کنسرت‌ها و لغو آن‌ها دانست.
دادستان تهران ادامه داد: عملیاتی کردن این سه پیشنهاد باعث می‌شود که مسؤولان در برگزاری کنسرت‌ها احساس مسؤولیت کرده، تنش‌ها فعلی از بین برود و مسؤولان به وظایف خود عمل کنند.
وی افزود در صورت اجرای این پیشنهادها دادستانی تهران در صورت اجرای کنسرت با محتوای خلاف موازین اسلامی از وزیر ارشاد، و در فرض خدشه به امنیت عمومی از استاندار و فرماندار تهران توضیح خواهد خواست و عنداللزوم بجای برگزار کننده و یا سایر افراد مرتبط مسؤولان اصلی به شرح فوق مورد پرسش قرار خواهند گرفت. دادستان تهران گفت در صورت پاسخ مثبت دستگاه‌ها، این پیشنهادها عملی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
محمد
-
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
سرمون رو دارید با این خبر ها گرم میكنید از اون طرف ارزش افزوده رو دارید 13% میكنید. من نمیدونم تو این شرایط كشور نه اضافه حقوقی هست نه پرداخت به موقی هست نه كسب و كار ها رونق داره همه اصناف دارن به سمت تعطیلی میرن بعد رو چه حسابی ارزش افزوده رو زیاد میكنن؟ و در سكوت كامل دارن اجراییش میكنن بعد واسه ما اخبار كنسرت میذارید؟ كنسرت بخوره تو سرشون
رشید
-
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
كلا بحث انحرافیه.متاسفانه نشان دادیم كه خیلی راحت افكارمان منحرف میشود و به همان جایی كه نباید متمركز شود، میرود.افزایش مالیات ها - قرارداد نفتی استكباری و استعماری و عمل نكردن به تعهدات در برجام از طرف غربی ها همه چیزهایی هست كه میبایست از ذهن مردم دور شود و الا از تمام كنسرت ها فقط یك درصدش به قول خودشان برگزار نمیشود.حالا این یك درصد نه حتی همه این كنسرت ها چه دردی از اقتصاد كشور ما را درمان میكند.ایجاد تولید میكند بیكاری را حل میكند ... خانواده ای كه هزینه تحصیل و درمان فرزندش را ندارد كنسرت به چه دردش میخورد ولی در حال حاضر بهترین مسیر انحرافی است.
محمد
-
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
گل گفتی
نرم افزار موبایل
-
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
محمد ای گفتی
صدراله البرزی
-
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
به نام خدا
باسلام و درود
- با توجه به اینكه پیشنهاد مطرح كردند لذا پیشنهاد را میتوان پذیرفت و یا رد نمود.اجبار نیست.در نظام پیشنهادها برای افزایش بهره وری اینگونه عمل میشود.
-در مورد اینكه سلامت برنامه ها از قبل تایید شود توضیح بیشتر میطلبد حداقل برای اینجانب شفاف نیست .برنامه كنسرت زنده ای كه هنوز اجرا نشده چگونه از قبل در مورد كیفیت آن می توان نظر داد؟فكر كنم شاخص های قابل اندازه گیری باید تعریف شود.
-این موضوع می تواند در كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مورد توجه و بررسی قرار گیرد.
- اگر فرض كنیم كه اجرای كنسرت هایی با كیفیت بالا برای شادابی مردم بخصوص جوانان كشور خوبست بعد باید دنبال راهكارهایی باشیم كه مشكلات را در این راستا حل كنیم.بعبارت دیگر نباید صورت مشكل را پاك كرد بلكه باید مشكل را با دقت رویش فكر و بررسی كرد سپس چند راه حل كاربردی را انتخاب كنیم و از بین راه حل ها بهترین كه عملی باشد انتخاب كرد.نباید نگرش سلیقه ای داشت و سلیقه ای هم
برخورد كرد بلكه باید منافع جامعه ایران اسلامی را دید.
-ما موضوعات خیلی مهم تری در كشور بعنوان مشكلات مردم شریف و جامعه داریم مثل مشكلات اقتصادی از جمله اشتغال،ازدواج جوانان،طلاق،اعتیاد،فساد،تغذیه،بهداشت و درمان،اموزش و پرورش امثالهم.اولویت به این موضوعات هست. لذا انرژی مقامات بهتر هست به رفع مشكلات جدی ملت شریف ایران توجه و اهمیت دهند.
-برنامه های موسیقی ،سینما ،تلویزیون و رادیو،كتاب و نشریات باید براساس قانون و ارزش ها توسط متولی های مربوطه صورت گیرد.پیشنهاد میكنم كه داشتن برنامه و نظارت بر امور فرهنگی و هنری خیلی خوبست ولی خشن نباشد بهتر است ارشادی باشد.مردم شریف ایران عاقل،فهمیده و با هوش هستند خودشان می توانند تشخیص دهند كه اگر برنامه ای سلامت نباشد و رعایت ارزش های جامعه را نداشته باشد و با فرهنگ كشور هماهنگ نباشد ناراحت میشوند و استقبال نمی كنند كه شكستی برای ان برنامه هست. البته تامین امنیت محل برگزاری و مردم در كنسرت ها حتما جدی باید توسط دستگاههای ذیربط باشد.
با احترام و ارزوی توفیق روز افزون
صدراله البرزی
مشاور،مدرس،پژوهشگر،نویسنده و مترجم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها