دختر تاریخ ساز ورزش ایران به ایران برگشت،همان دختری که با مدالش تاریخ ورزش بانوان ایران را به ماقبل و بعد از خودش تقسیم کرد.
کد خبر: ۹۳۷۴۰۹
کیمیای ورزش ایران برگشت (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، کیمیا علیزاده که موفق شده بود در المپیک ریو به مدال برنز دست یابد پس از بازگشت به ایران در فرودگاه امام خمینی(ره) به خبرنگاران گفت: باعث افتخارم است که توانستم برای اولین‌بار برای ورزش بانوان در المپیک مدال کسب کنیم. امیدوارم مدالم افتخاری برای بانوان و همه مردم ایران باشد.

وی افزود: دوست داشتم در فینال حاضر شوم و مدال بهتری کسب کنم، اما در هر مسابقه یک طرف برد است و یک سوی آن باخت. متأسفانه یک شکست در مرحله نیمه‌نهایی باعث شد از رفتن به فینال بازبمانم. فکر می‌کنم زحماتی که برایم کشیده شده بود، باید با کسب مدال طلا جواب می‌دادم، ولی به خواسته‌ام نرسیدم، با این حال از اینکه مردم را شاد کردم، خوشحالم.

علیزاده که به‌عنوان میهمان تلفنی روی خط برنامه ورزش و مردم آمده بود، در نهایت گفت: مدت‌ها تمرینات و اردوهای سخت داشتم و فکر می‌کنم باید مدتی استراحت کنم، سپس تمریناتم را برای آمادگی در مسابقات بعدی به‌خصوص المپیک 2020 توکیو آغاز می‌کنم. برای آن المپیک، دیگر به مدال برنز قانع نیستم و می‌خواهم برای کسب مدال طلا بجنگم. ان‌شاءالله که بتوانم مردم را بار دیگر شاد کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها