آزادی ۹ گروگان از چنگال آدم ربا

گروگانگیران خشن دستگیر شدند

سه مرد که شبانه با ورود به کارخانه‌ای در شهر گرمسار 8.5 تن فلز برنج دزدیده بودند، در تهران دستگیر شدند. در بازرسی از مخفیگاه سارقان، محموله سرقتی کشف شد.
کد خبر: ۹۳۶۷۸۹
گروگانگیری در کارخانه برای سرقت محموله برنج

به گزارش جام‌جم ، روز جمعه صاحب کارخانه‌ای با حضور در پلیس آگاهی شهرستان گرمسار از حمله سارقان به کارخانه‌اش و سرقت محموله‌های برنج خبر داد.

شاکی اظهار کرد: زمانی که برای سرکشی به کارخانه‌ام رفته بودم، چند بار نگهبان‌ها را صدا زدم، اما کسی پاسخگو نبود. پس از ورود به محوطه ساختمان کارخانه، صدای ناله‌هایی را شنیدم. سراسیمه به سمت نگهبانی رفتم و دیدم نگهبان‌ها بشدت کتک خورده و زخمی‌اند. دست و پایشان نیز با طناب بسته شده بود.

وی افزود: در گفت‌وگو با آنها متوجه شدم افرادی نیمه شب در حالی که چاقو و قمه داشته‌اند، به زور وارد کارخانه شده و با نگهبان‌ها درگیر شده‌اند. بعد از کتک زدن و زخمی کردن این افراد، آنها را زندانی کرده و کامیونت حامل محموله 8.5 تنی فلز برنج را دزدیده و متواری شده‌اند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران به تحقیق از نگهبان‌ها پرداختند که آنها گفتند سارقان نیمه شب آنها را غافلگیر کرده و محموله را دزدیده‌اند و گفته‌های شاکی پرونده را تائید کردند.

جست‌وجو‌ها برای کشف محموله سرقتی و دستگیری سارقان ادامه داشت تا این‌که ماموران ردپای افرادی سابقه‌دار را در این پرونده به‌دست آوردند. سرانجام با گذشت سه روز از ماجرای این سرقت، ردپای دزدان فراری در سه محله تهران به‌دست آمد.

ماموران با هماهنگی قضایی برای دستگیری سارقان به تهران اعزام شده و دو روز پیش در سه عملیات جداگانه متهمان را یکی پس از دیگری در مخفیگاهشان دستگیر کردند. در یکی از مخفیگاه ‌های آنها، خودروی سرقت شده همراه محموله برنج کشف شد.

یکی از سارقان در اعترافاتش گفت: من و همدستانم که چند نفری از آنها فراری‌اند، از طریق دوستمان متوجه شدیم محموله 8.5 تنی فلز برنج داخل کارخانه شاکی وجود دارد که اگرآن را دزدیده و بفروشیم،پول کلانی به دست می‌آوریم. بنابراین نقشه سرقت را طراحی کرده و موضوع را به دوستان دیگرم که اغلب سابقه‌دار بودند، اطلاع دادم. برای اجرای نقشه نیمه شب به کارخانه شبیخون زدیم. وی افزود: نگهبان‌ها را زخمی و در اتاق نگهبانی زندانی کردیم. بعد هم کامیونت را سرقت کردیم. به‌دنبال مشتری بودیم که ماموران به ما شک کردند.

سردار روح‌الامین قاسمی، فرمانده انتظامی استان سمنان در این باره گفت: با اعتراف این سارق و کشف محموله سرقتی، تحقیق از متهمان برای شناسایی و دستگیری اعضای فراری این باند و مشخص شدن دیگر جرایم آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها