یک دندانپزشک ضمن انتقاد از رفتار حامد بهداد و هتک حرمت حکیم بوعلی سینا گفت: سازمان صدا و سیما، نظام پزشکی و سایر سازما‌ن‌های مربوطه باید اقدامات لازم را جهت برخورد با چنین رفتارهای ناپسندی انجام دهند.
کد خبر: ۹۳۶۴۸۹
واکنش پزشکان به هتاکی‌های حامد بهداد

به گزارش جام جم آنلاین، عباس هنردوست در گفت‌و گو با فارس، در واکنش به اقدام حامد بهداد که در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت روز پزشک، عکس حکیم بوعلی سینا را به صورت برعکس منتشر کرده بود، اظهار داشت: باید برخورد لازم با این بازیگر به دلیل این اقدام ناپسند به صورت جامع انجام گیرد.

وی افزود: شخصیت حکیم بوعلی سینا بسیار بالا بوده و توهین به آن امری بسیار قبیح و ناپسند است؛ لذا سازمان صدا و سیما، نظام پزشکی و بسیج جامعه پزشکی باید اقدامات لازم را جهت برخورد با این رفتار ناپسند انجام دهند.

وی اظهار داشت: پزشکی از مقدس‌ترین حرفه‌های بشر بوده و در دین اسلام نیز دو علم ادیان و ابدان بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ لذا انجام چنین رفتاریی ناپسند بسیار جای تاسف دارد و تنها شخصیت خود فرد را نشان می‌دهد.

هنردوست با اشاره به اینکه در دوران جنگ تحمیلی پزشکان یکی از این خدمت‌ها را به مردم انجام داده و تعداد زیادی شهید و جانباز تقدیم انقلاب کرده‌اند گفت: پزشکان با جان و دل فعالیت کرده و در جهت کمک به بیماران اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

این دندانپزشک خاطرنشان کرد: افراد باید حد و اندازه خود را در اظهار نظر‌ها در نظر بگیرند و هرکس به اندازه سواد و فهم خود صحبت کند. پزشکان اهل مضحکه‌ کردن نیستند و کسی که شخصیت حکیم ابوعلی سینا و پزشک را زیر سوال برده در واقع نشان از شخصیت خودش داشته است.

وی در پایان گفت: مردم نسبت به اقدامات پزشکان آگاه بوده و به آنها اعتماد و اطمینان دارند و با انجام چنین رفتارهای ناپسندی توسط تعداد معدودی افراد وجه آنها خدشه‌دار نخواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۵
Pouyan
-
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
۰
۰
دندانساز كه پزشك نیست. توی خارج هم میگن دنتیست نمیگن دكتر
خودم
-
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
خودت چی مهندسی؟
میثم
-
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
۰
۰
بعضی از دوستان مثلا هنرمند تا چند نفر طرفدار دور خودشون میبینن خودشونو گم می كنند
عصمت
-
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
احتمالا جوجه پزشكی
محفوظ
-
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
۰
۰
با سلام گمان نكنم گناه تعداد اندكی پزشك ما را باید به پای سایرین نوشت ازان بدتر كسی كه ادعای فرهنگ این مملكت رادارد خود به مفاخر این مملكت كه كتابهایش هنوز در دانشگاههای دنیا مرجع میباشد توهین كرده و باعث شرمساری ایرانیان شود امیدوارم خداوند همگی ما را وبخصوص این دو را اصلاح فرماید تا فقط به فكر مردمشان باشند
رهگذر
-
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
تعداد اندك؟
احتمالا با جامعه پزشكی برخورد و رابطه نداشته اید یا تازه به ایران امدید.
بینوا ابن سینا كه پزشكان جانبداری وی را میكنند.
دانشجو
-
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
۰
۰
با سلام آقای محترم ، جهان به وجود ابن سینا افتخار می كنند و كتابهایی این دانشمند را در دانشگاههای جهان تدریس می كننداگر سری به كتاب قانون این استاد بزرگ بزنی گر چه در فهم حضرتعالی شاید نباشد واطلاعی هم از آن نداری كه شاهكاری است پی به بی مهری به این استاد خواهی برد بهتر است انسانها كمتر احساتی شده وفورا در زمان خشم نسخه ای پننویسد كه مورد خشم فراوان قرار بگیرد باید دقت كرد در عصر این فرد چه نا رساییهایی وجود داشته اما این نابغه تاریخ كه چه ها ننوشته از طب از عرفان از فلسفه واما فرا گرفتن یك علم به كتاب بستگی ندارد به آن بستگی دارد كه چگونه فرا می گیرند . ما در كشورمان طبیب های ماهر داریم بهتر است چشمها را ببندی جور بهتر ببینی كه قضاوت بجا باشد.
گنه كرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری
مریم
-
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
۰
۰
برخی پزشكان بی رحم باعث چنین هتاكی هایی به بزرگان ایران شده اند
فضول
-
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
۰
۰
حالا دیگه ابوعلی سینا معصوم نبوده كه بهش اهانت شده باشه. ابو علی تا آن جا كه می دانیم از نوشیدن بیش از حد شراب و زنبارگی به رحمت ایزدی پیوسته . شما جام جمی ها هم كاسه داغتر از آش نشین. به ساحت مقدس ابن سینا اهانت شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سارا
-
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
تا آن جا كه می دانی؟ دقیقا تا كجا میدانی ... تا تصمیم كبری؟!
سجاد
-
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
۰
۰
یعنی پزشكان خودشون دیگه نمیگن كه چقدر از مردم پول میگیرن و سوگند پزشكی شون روفراموش كردن . من شخصا با كار آقای بهداد موافقم .
111111
-
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
۰
۰
اولا هر كسی كه بخاطر شهرت و نه هنر وفرهنگ بازیگر شود هنرمند نیست . ثانیا نبود پزشك باعث خسران یك جامعه است ونه بازیگر . ثالثا بوعلی سینا یك حكیم و دانشمند و فیلسوف وطبیب و اسطوره علمی جهانیست .توهین به این شخص پوچی و حماقت محض است .
سارا
-
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
خدا رو شكر فقط تا سه بلد بود بشمره وگرنه چه مهملاتی می گفت ....
نظر
-
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
۰
۰
راست میگه دندانپزشك خیلی كارش شبیه پزشك نیست بیشتر دندون درست می كنه درمان نمی كنه . وجه تشابه شون این هست كه هردو جیب مردم رو خالی می كنند و هر كاری هم انجام بدن كسی كارشون رو نظارت نمی كنه خلاف هم بكنند كسی نمی فهمه.
ع . س
-
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
۰
۰
فكر می كنم در ایران این حرفه مقدس به حرفه ای پولساز تبدیل شده است . پزشكان تا زی میزی نگیرند كار خوب نمی كنند . باید برای وقت گرفت ماهها منتظر شد و همه گونه بی احترامی را تحمل كرد . باید رفتار بی ادبانه و گاهی شرم آور آنها را نادیده انگاشت . جامعه ای كه تحمل كوچكترین انتقادی را ندارند . نمونه اش هم همین سریال آخری مهران مدیری بود كه با زور و تهدید از پخشش جلوگیری كردند . البته پزشكان متعهد و انسانی هم هستند كه هم تبحر دارند و هم انسان هستند ولی متاسفانه در اقلیت هستند .
مجید
-
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
۰
۰
باسلام كاش این پزشك محترم از این سازمانها ونهادها هم بخواهد علت مرگ دختر ۱۹ساله در تبریز چه بوده بعدأ نظر بدهدخانواده این دختره هم به پزشكان اطمینان داشتندكه درتاریخ ۹۵/۵/۴به علت بی مبالاتی پزشكان به راحتی مرد
رضا
-
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
۰
۰
اتفاقا من از اقدام آقای بهداد حمایت می كنم جامعه پزشكی امروز ما مفاسد و مشكلات بسیاری دارد و چهره قبیح خود را پشت این حدیث نبوی پنهان كرده است
ناشناس
-
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
۰
۰
حامد بهداد عشقه
فاطمه
-
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
۰
۰
بله , مقام پزشكان خیلی بالاست و در دین اسلام هم تاكید شده است اما وقتی پای پول بیاد طرف تا پول نده كاری نمیكنند این قسمتش اسلام كار نكرده فقط در مورد شخصیت آنها و احترام ویژه به پزشكان اسلام كار كرده است , در ضمن این دندانپزشك نمی خواهد جوش ابو علی سینا را بخورد .
محمد رضا
-
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
۰
۰
دندانپزشك ها فقط پول را میشناسند و بس من اكثر دندانهایم یا خراب شده یا كشیده ام از ترس مخارج چند صد هزار تومانی درد را تحمل میكنم غذا خوردن برایم عذاب اور شده .چرا شما دندانپزشكان اینقدر كاسبكارانه به شغلتان نگاه می كنید و انصاف ندارید اگر حكیم ابو علی سینا اكنون زنده بود و این وضع را میدید از پزشك بودن خود شرمسار میشد....
قزوینی
-
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
۰
۰
بهداد می خوامت .
سارا
-
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
۰
۰
پزشك جان! خودت میگی یكی از مقدس ترین حرفه ها بووووووده!
اگه با اینهمه پزشك بی مسئولیت كه مردم رو كشتن و آب از آب تكون نخورد برخورد شده اونوقت میشه ادعا كرد كه با ایشون هم باید برخورد بشه. خدایی پزشك متعهد و باوجدان هم داریما ولی تعداد متوهم های پول پرستتون خیلی بیشتره آقای دكتر!
.
-
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
بی هنرمند یعنی این . بازیگرا دارن روز به روز ادب وحیاشونو ازدست میدن .البته ازبعضی تقصیرات پزشكی هم نمیشه بگذری. درواقع این جنگی است بین دو قشرمرفه .
هما
-
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
۰
۰
اخه پزشكهای ما اینقدر ضریب هوشی شون پایینه كه متوجه منظور حامد بهداد نشدند ؟ منظور بهداد در واقعه اینه كه در واقع پزشكهای ایران با ببیسوادی و عدم تعهد انسانیشون ابن سینا رو واژگون كردند . حالا نمیدونم یا خودشون رو به كوچه علی چپ زدند یا واقعا متوجه منظورش نشدند پس چه جوری درس پزشكی خوندند؟
محمد صالح
-
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
۰
۰
به نظر من لزوماً وارونه گذاشتن عكس یك شخصیت نمیتونه توهین به اون شخص باشه و شاید منظور برداشت وارونه پزشكان از علم پزشكی مد نظر حامد بهداد بوده باشه نه توهین به بوعلی سینا. پزشكایی كه كاركردن در مناطق محروم با حقوق ماهیانه 15میلیون تومان برایشان مقرون به صرفه نیست و شغل پزشكی رو فقط به عنوان یك منبع برای چاپیدن مردم بهش نگاه میكنند نه خدمت.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها