کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از قضاوت فینال المپیک 2016 ریو از سوی داوران ایرانی به تمجید از آنها پرداخت.
کد خبر: ۹۳۶۳۴۰
شیخ سلمان: قضاوت فغانی الگویی برای داوران آسیایی شد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس، شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از قضاوت تاریخی علیرضا فغانی، داور بین‌المللی کشورمان در فینال رقابت‌های المپیک 2016 به تمجید از او و کمک‌های ایرانی پرداخت.

رئیس AFC گفت: در نگرش و آینده نگری کنفدراسیون فوتبال آسیا اهداف مشخصی برای پیشرفت سطح AFC در سطح جهان وجود دارد. این اهداف به هیچ وجه تنها در تیم‌ها و بازیکنان ختم نمی‌شود بلکه حیطه داوران را نیز در بردارد. این دستاورد اخیر داوری در قاره آسیا و انتخاب فغانی به عنوان داور فینال رقابت‌های المپیک نشان دهنده پیشرفت داوری آسیا است.

وی افزود: اطمینان دارم که در آینده نزدیک شاهد قضاوت فینال جام جهانی از سوی داور آسیایی خواهیم بود. این دستاورد نمونه برای تمام داورانی است که تلاش می‌کنند تا به سطح بالایی برسند.

شیخ سلمان در پایان عنوان کرد: به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمام داوران آسیایی که در رقابت‌های المپیک فعالیت کردند، تبریک می‌گویم و به نوبه خودم قضاوت عالی نمایندگان آسیا در المپیک را افتخاری بزرگ می‌دانم.

فغانی با قضاوت دیدار فینال المپیک ریو 2016 به عنوان اولین داور آسیایی شناخته شد که افتخار قضاوت فینال این رقابت‌ها را داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها