رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:

حمایت همه جانبه شورای نگهبان از اقدامات پلیس

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقدامات پلیس در عرصه های مختلف اثرگذار و هوشمندانه است، بر حمایت همه جانبه شورای نگهبان از اقدامات قانونی پلیس تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۴۴۶۶
حمایت همه جانبه شورای نگهبان از اقدامات پلیس

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری با آیت الله احمد جنتی دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله جنتی در این دیدار با تقدیر از زحمات پلیس در عرصه های مختلف، اقدامات پلیس را اثرگذار و هوشمندانه دانست.

رئیس مجلس خبرگان رهبری، اقدامات نیروی انتظامی در حوزه امنیتی و اخلاقی را بجا، موثر و هوشمندانه معرفی و گفت: رویکرد اتخاذی پلیس در این حوزه در مسیر درستی تعریف شده است.

وی اقدامات همزمان و همسوی همه دستگاه های مسئول را در رسیدن به جامعه دینی و اخلاقی موثر دانست و افزود: ناجا علاوه بر انجام وظایف ذاتی و قانونی، در برگزاری جلسات مشترک و مطالبه گری از دستگاه های مسئول به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و عمومی نیز اقدام کند.

دبیر شورای نگهبان، از حمایت همه جانبه شورای نگهبان از اقدامات قانونی پلیس خبر داد و خواستار استمرار ماموریت های قانونی نیروی انتظامی شد.

اقدامات ناجا در حوزه امنیت اجتماعی و اخلاقی

سردار حسین اشتری با ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی، برنامه ها و اقدامات پیش روی پلیس را تشریح کرد.

وی با اشاره به هوشیاری و اشرافیت اطلاعاتی نیروهای پلیس در جای جای کشور، اقدامات فرهنگی، اجتماعی به منظور پیشگیری اجتماعی را از برنامه های ناجا معرفی کرد.

فرمانده نیروی انتظامی، از افزایش 25 درصدی اقدامات پلیس در حوزه امنیت اجتماعی و اخلاقی در چهار ماه اول سال 95 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور لازمه پایداری امنیت در کشور را محصول مشارکت تمامی دستگاه ها و مردم دانست و افزود: با تلاش همگانی و مشارکت مستمر مردم می توان در مواجهه با پدیده ها و آسیب های اجتماعی گام های بلند و موثرتری برداشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها