پرونده مرگ مشکوک مرد جویای کار، با اعترافات تنها مظنون پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد. متهم مدعی است مرد جوان در خواب فوت شده و او به‌خاطر ترس جسد را در جاجرود رها کرده است.
کد خبر: ۹۳۳۸۸۳
سرنخ جدید در پرونده مرگ مرموز جوان جویای کار

به گزارش جام‌جم ، تحقیقات جنایی در این پرونده از اوایل مرداد امسال و به‌دنبال ناپدید شدن مرموز مرد جوانی آغاز شد.

همسر این مرد در تحقیقات گفت: شوهرم چندی قبل برای کار به تهران آمد و به طرز مرموزی ناپدید شد. پس از این شکایت تحقیقات در این باره آغاز شد و ماموران متوجه شدند، کیانوش آخرین بار با مردی به نام اکبر ملاقات داشته است.

اکبر دستگیر شد و در بازجویی‌ها گفت: با کیانوش در خیابان آشنا شدم و او از من خواست اگر کسی را پیدا کردم که دنبال کارگر است، او را معرفی کنم. دیگر از سرنوشت او خبر ندارم. در ادامه با بررسی جسد‌های ناشناس پیدا شده در تهران مشخص شد، چندی قبل جسد کیانوش در اطراف تهران کشف و در بهشت زهرا (س) دفن شده است. در ادامه ماموران تحقیقات را روی اکبر متمرکز کرده و دریافتند، اکبر چند بار پسر جوان را به خانه‌اش برده و همسرش کیانوش را دیده بود.

بررسی سابقه اکبر نیز نشان داد، او مجرمی سابقه‌دار است و در پرونده آزار و اذیتی نیز به عنوان متهم احضار شده بود.

متهم دیروز توسط قاضی سجاد منافی‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی مورد تحقیق قرار گرفت که قفل سکوت خود را شکست و گفت: کیانوش چند روز در خانه‌ام اقامت داشت. یک روز صبح وقتی به اتاقش رفتم، متوجه شدم جان باخته است. از ترس جسد را به جاده جاجرود برده و آنجا رها کردم.

پس از این اعترافات، متهم با دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. بازپرس به پزشکان جنایی ماموریت داد، علت دقیق مرگ کیانوش را مشخص کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها