در پی پوشش مناسب سفر رئیس جمهوری به یاسوج صورت گرفت

قدردانی معاون رئیس جمهور از صدا و سیما

معاون اجرایی رئیس جمهور کشورمان از اهتمام صدا و سیما به تبلیغ عملکرد و برنامه های دولت تشکر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۵۶۶
قدردانی معاون رئیس جمهور از صدا و سیما

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، محمد شریعتمداری گفت: وظیفه دارم به عنوان قدرشناسی از حضور پر ثمر آقای دکتر عسکری و نگاه جدیدی که در دوره تصدی وی بر صدا و سیما به دولت شده است تشکر کنم.

وی یکی از نمونه های این همکاری را پوشش مناسب سفر رئیس جمهوری و هیئت همراه به استان های کشور در قالب کاروان های تدبیر و امید دانست و افزود: امیدوارم همکاری ها و همدلی ها میان دولت و رسانه ملی همچنان تقویت شود.

شریعتمداری ضمن قدردانی از مردم استان کهکیلویه و بویر احمد به سبب استقبال چشمگیرشان از دکتر روحانی و هیئت همراه، از صدا و سیمای مرکز استان هم به دلیل پوشش مناسب و فراگیر این سفر تشکر کرد.

استاندار کهکیلویه و بویر احمد نیز با حضور در یک برنامه زنده در سیمای دنا از تلاش صدا و سیما برای پوشش این سفر در شبکه استانی و شبکه های سراسری تشکر کرد و تلاش خبرنگاران ، تصویربرداران و دیگر عوامل تهیه و ارسال گزارش ها و بخش های زنده را در این سفر عالی توصیف کرد.

شبکه استانی دنا بیش از 4250 دقیقه برنامه به مناسبت سفر اخیر هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه و پخش کرد.

این برنامه ها از پیش از سفر دکتر روحانی به این استان آغاز شد و با پوشش کامل برنامه های مختلف رئیس جمهوری و هیئت دولت در استان ادامه یافت.

این شبکه استانی به کمک 4 دستگاه sng و 2 لینک سیار ماهواره‎ای و چندین گروه تولیدی و خبری موفق شد بخش‎های زیادی از این سفر را پوشش زنده تلویزیونی و رادیویی و تولیدی و خبری دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها