دستگیری ۶ قاچاقچی و ۱۰۰ تبعه غیرمجاز

باند قاچاق انسان در نائین متلاشی شد +عکس

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از متلاشی‌شدن باند قاچاق انسان در نائین خبر داد و گفت: در عملیات انجام شده ۶ نفر از قاچاقچیان انسان و ۱۰۰ تبعه غیرمجاز دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۳۳۵۲۷
باند قاچاق انسان در نائین متلاشی شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، سرهنگ حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به متلاشی‌شدن 3 باند قاچاق انسان در نائین اظهار داشت: اتباع خارجی که به‌صورت غیرمجاز وارد کشور می‌شوند توسط عده‌ای از قاچاقچیان با خودروهای تیزرو و به‌شکل غیرقانونی به‌نقاط مختلف کشور منتقل می‌شوند.

وی افزود: در روزهای گذشته چند باند از این قاچاقچیان در منطقه نائین شناسایی و اعضای این باندها و همچنین افرادی که به صورت غیرمجاز وارد کشور شده بودند، دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه از این باندها چندین دستگاه اتومبیل کشف و ضبط شد، تصریح کرد: در عملیات صورت گرفته 6 نفر از قاچاقچیان انسان و 100 نفر از اتباع بیگانه که به‌صورت غیرمجاز وارد کشور شده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ حسین‌زاده خاطرنشان کرد: اتباع بیگانه دستگیر شده از کشورهای افغانستان و پاکستان به صورت غیرقانونی وارد ایران شده بودند که مورد شناسایی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
زینب
-
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
آقایان مسئول میشه لطفاكمی بیشتر نظارت داشته باشید به مرزهای كشور وراههای ورود غیرمجازاین آقایون روشناسایی كنید وببندید. چقدرانسان وموادمخدر ازاین راهها وارد كشورمامیشه كه موادمخدرش مرد وزن وجوانان مارو آلوده میكنه وخانوادها روازهم میپاشه واتباع غیرقانونی هم بی كاری رودراین مملكت بیشترمیكنن. درحالی كه الان كاربرای مردان خود ما نیست وبه سختی پیدامیشه اینا بامزد كمتری كارمیكنن وهرصاحبكاری هم كه به فكرمنافع خودش باشه ازاین كارگرهااستفاده میكنه آقایون كارفرما صاحبكارای عزیز برادرن بزرگوار به فكرمردان وجوانان خودمون باشید كارندید به كسانی كه غیرمجاز وارد خاك میهن ماشدن هم وطن به فكرهم وطنت باش
ناشناس
-
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
مشكل اینجاست كه كارگر های ایرانی اهل كار نیستند...
نیما
-
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
چه عجب .... از مسئولین بخار بلند شد یا بقول افغانیها از كلوخ آتش پرید !!!
ببخشید اصفهان شهر مرزیه ؟
مسعود
-
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
متأسفانه كسانی از داخل با همكاری افرادی در مبداء مبادرت به فریب این عده مسافرهای غیر مجاز می‌كنند.
خدا می‌داند كه چه وعده‌های واهی اعم از كار، اقامت، تحصیل، درمان رایگان و... به آن‌ها داده می‌شود و آن‌ها با فروش مال و اموال و ملك خود به امید دستیابی به زندگی بهتر فریب قاچاق‌برهای انسان را می‌خورند و راهی این دیار غربت می‌شوند.
شخصی كه در یك شركت حفاری فاضلاب كار می‌كرد و برای حفاری جای لوله‌های فاضلاب به كوچه‌مان آمده بود تعریف می‌كرد كه چگونه فریب باند قاچاق انسان را خورده و حالا دیگر روی بازگشت به كشور و خانه‌اش را ندارد زیرا تمامی دارایی خود و خانواده‌اش را به قاچاق‌برها داده است اما حالا روزها در داخل تونل‌های لوله فاضلاب كار می‌كند و شب‌ها را در مخروبه‌های كارگری می‌گذراند. آرزوی یك‌بار زیارت امام رضا (ع)و حضرت معصومه (س )و شاهچراغ را داشت اما بخاطر نداشتن روادید اقامتی از انجام آن می‌ترسید.
مسؤولین مملكتی به هوش باشند كه اینگونه احساسات پاك، بعداً بخاطر خلاءهای امنیتی در مرزها به جرم و آسیب تبدیل نشوند و با سخت‌گیری در مرزها مانع فعالیت‌های باندهای قاچاق انسان شوند.
به نظر من همه‌ی قاچاق‌برها علی‌الخصوص قاچاق‌برهای انسان باید اعدام شوند...
زینب
-
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
نه برادراصفهان شهرمرزی نیست اما ازروآسمون كه نیومدن اصفهان ازیه مرزی وارد كشورشدن
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
اگه جلو افـغان ها رو تو كشور بگیرن صدرصد بیكاری حل میشه قابل توجه مسولان محترم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها