شاید اگر سماجت و هوشیاری مأمور پلیس نبود، راز شکارچی پسربچه‌های پایتخت هرگز فاش نمی‌شد.
کد خبر: ۹۳۳۱۱۲
راز شکارچی پسربچه‌های پایتخت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از همشهری، مأمور جوان که به‌دنبال دریافت گزارش آدم‌ربایی، راهی خانه‌ای در پایتخت شده بود، به‌رغم اصرار صاحبخانه بر بی‌گناهی، وارد آنجا شد و در نهایت راز سیاه مرد شرور را فاش کرد. چند روز پیش پسرنوجوانی راهی یکی از کلانتری‌های پایتخت شد و گفت که مردی دوستش را ربوده است. او ادامه داد: لحظاتی قبل دوستم برایم پیامکی فرستاد که در آن نوشته بود مردی به نام مهدی او را ربوده و در حمام خانه‌اش زندانی کرده است.

با اظهارات وی تیمی از مأموران راهی خانه موردنظر شدند. وقتی صاحبخانه مقابل در آمد و مأموران پلیس را دید مدعی شد که گزارش اشتباهی به پلیس مخابره شده است. با این حال یکی از مأموران که به‌ رفتار او شک کرده بود، تصمیم گرفت برای اطمینان وارد خانه شود.

مأموران با رضایت او وارد خانه شدند تا اینکه به دری برخوردند که قفل بود. مأمور پلیس از صاحبخانه خواست تا در را بازکند. او اصرار داشت که آنجا اتاقکی بوده که پدرش در آن را قفل کرده و کلیدش را ندارد. مأمور پلیس اما تصمیم گرفت قفل در را بشکند که صاحبخانه چاره‌ای جز باز کردن قفل ندید و وقتی در باز شد مأموران با پسر نوجوانی که در آنجا زندانی شده بود، روبه‌رو شدند.

همراه پسر نوجوان، مهدی 30ساله نیز حضور داشت که دستانش را روی دهان پسرنوجوان گذاشته بود تا مبادا او فریاد بزند. پسر 16ساله که وحشت‌زده بود و دست و پایش می‌لرزید به مأموران گفت: ساعتی قبل‌ در میدانی در شرق تهران نشسته بودم که مهدی به سمتم آمد. او در محله ما زندگی می‌کند. سراغ یکی از دوستانش را گرفت که گفتم نمی‌دانم کجاست. در یک لحظه به زور یقه مرا گرفت و با تهدید چاقو مرا به اینجا آورد و زندانی کرد.

حتی صاحبخانه هم از ترس جرأت اعتراض نداشت. چون اکثر بچه‌های محل از مهدی می‌ترسند. او فرد عصبی و خشنی است که با هرکسی درگیر شود چاقو می‌کشد و زخمی‌اش می‌کند.وی ادامه داد: در یک لحظه وقتی مهدی از حمام بیرون رفت موبایلم را که در جیبم پنهان کرده بودم، بیرون آوردم و برای یکی از دوستانم پیامک فرستادم. وقتی پیام را ارسال کردم اصلا فکرش را نمی‌کردم فورا پلیس برسد و مرا آزاد کنند.

شکایت‌های سریالی

با دستگیری مهدی، 2شکایت مشابه دیگر هم پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت. شاکیان جدید 2پسر نوجوان بودند که وقتی متوجه دستگیری مهدی شده بودند، تصمیم به شکایت گرفتند چرا که تا پیش از این جوان شیطان‌صفت آنها را می‌ترساند تا هیچ کدام شکایت نکنند. قربانیان 2نوجوان 16و 17ساله بودند که عنوان کردند مهدی با تهدید چاقو آنها را ربوده و نقشه‌های شیطانی خود را اجرا کرده است.

یکی از شاکیان می‌گفت، مهدی هربار با تهدید او را به خانه دوستانش می‌برده و او را تسلیم نیت شوم خود می‌کرده است. او هر بار وی را تهدید می‌کرده که اگر شکایت کند، وی را به قتل می‌رساند.متهم دیروز برای انجام تحقیقات به شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و پیش روی قاضی مرشدلو قرارگرفت. او اما در جلسه بازپرسی خود را بی‌گناه دانست. گفت و گو با او را در ادامه بخوانید.

مامور پلیس مو به مو گزارش داده که شاکی را در رختکن حمام زندانی کرده بودی، ‌چطور می‌گویی بی‌گناهی؟

با مأمور گلاویز شدم، فکر می‌کنم او اشتباه کرده است. در ضمن وقتی پلیس به آنجا آمد من روی کاناپه خواب بودم!

شاکی گفته با تهدید چاقو، او را کشان کشان به خانه دوستت بردی؟

نه او هم احتمالا اشتباه می‌کند!

معتادی؟

شیشه می‌کشم.

پس احتمال دارد که دچار توهم شدی و همه‌‌چیز را فراموش کرده‌ای؟

اصلا هرچه شما می‌گویید درست است، هر جرمی باشد گردن می‌گیرم، حتی قتل!

دو شاکی دیگر هم پس از اینکه دستگیر شدی، شکایت کردند و گفتند تا پیش از این تهدیدشان می‌کردی که اگر شکایت کنند جانشان را می‌گیری؟

نه، همه اینها دروغ است. برایم پاپوش درست کردند. فکر کنم با من خصومت و دشمنی دارند. راستش خیلی‌ها به من حسادت می‌کنند و دشمن زیاد دوروبرم دارم!

چرا؟

نمی‌دانم.

احتمال دارد که افراد دیگری را هم با این شگرد به دام انداخته باشی؟

نه!

سابقه داری؟

3سابقه سرقت و درگیری دارم. به‌خاطر دختر مورد علاقه‌ام با پسری درگیر شدم و با چاقو یکدیگر را زخمی کردیم. از آن روز به بعد تاندول دست راستم پاره شد و یک‌جورایی فلج شدم. حتی کارخوبی داشتم که آن را از دست دادم.

شغلت چیست‌؟

الان میوه‌فروشم. اما فوق دیپلم گرافیک دارم و پیش از این گرافیست بودم و در شرکتی کار می‌کردم.

در کودکی یا نوجوانی، چنین اتفاقی برایت رخ نداده که قربانی نقشه شوم فردی شوی؟

سرش را پایین می‌اندازد و سکوت می‌کند.

پس خودت هم قربانی شده و درصدد انتقام بودی؟

نمی‌خواهم به گذشته فکر کنم، عذاب می‌کشم. من صرع دارم و فکر کردن به این موضوع، باعث تشنجم می‌شود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شایهن
-
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
حروم زاده رو اعدام كنید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها