رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی از مرگ دلخراش کشاورز 55 ساله بیرجندی در حین کار با دستگاه خرمن‌کوب خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۰۲۴
خرمن‌کوب کشاورز 55 ساله را بلعید
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس، علی دلخروشان در اظهار داشت: ساعت 17:10 امروز حادثه مصدومیت کشاورز 55 ساله‌ای در حین کار با دستگاه خرمن کوب در روستای شاخن به مرکز پیام اورژانس شهرستان بیرجند اعلام شد.
وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله آمبولانس اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شد، پس از رسیدن و ارزیابی صحنه کارشناسان اورژانس با کشاورز 55 ساله‌ای روبه‌رو شدند که در حین کار با دستگاه خرمن کوب به دنبال گیر کردن شال گردن وی با دستگاه دچار جراحت شدید در ناحیه سر و گردن شده و متاسفانه قبل از رسیدن کارشناسان اورژانس فوت کرده بود.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ماه گذشته نیز حادثه مشابه‌ای در سربیشه رخ داد و منجر به مرگ کشاورز 60 ساله‌ای شد، گفت: به دلیل ایمنی پایین وسایل کشاورزی در صورت بروز حادثه می‌تواند منجر به صدمات جدی و حتی مرگ شوند و برای پیشگیری از این حوادث اشخاص استفاده کننده از این وسایل باید آموزش و مهارت لازم را دیده باشند.

دلخروشان از هم‌استانی‌ها درخواست کرد: در صورت بروز حوادث ناشی از وسایل کشاورزی قبل از تلاش برای نجات مصدوم، وسیله را بی‌حرکت و موتور آن را خاموش کنند، با اورژانس 115 تماس بگیرند و تا رسیدن کارشناسان اورژانس اگر خطری وجود ندارد از جابه‌جایی مصدوم بپرهیزند و در صورت خونریزی از فشار مستقیم به محل خونریزی برای کنترل آن استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها