سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از جلسه این کمیسیون برای تنظیم گزارش مربوط به حقوق های غیرمتعارف خبر داد و گفت که در این گزارش سازمان‌هایی که برای معرفی مدیران با حقوق‌های غیرمتعارف همکاری نکردند معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۰۹۶۷
اعلام نام سازمان‌هایی که در معرفی دریافت کننده حقوق‌های نامتعارف همکاری نکردند

به گزارش جام جم آنلاین ،بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون که با نمایندگان سازمان بازرسی و دیوان محاسبات برگزار شد، در مورد ابعاد گزارش بحث و بررسی هایی صورت گرفت ما بنا داریم در این گزارش به میزان حقوق های نامتعارف دریافتی و هم‌چنین حقوق های غیرقانونی اشاره کنیم و به این موضوع بپردازیم که از چه زمانی سنگ بنای این کار گذاشته شده است یا اینکه چه سازمان هایی برای معرفی مدیران با حقوق های غیر متعارف همکاری کرده و کدام سازمان ها همکاری نکرده اند که آن‌ها را معرفی کنیم چرا که با فرمایشات مقام معظم رهبری جای هیچ استثنایی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه این گزارش باید با دقت جامعیت و حداقل خطا تهیه شود، تصریح کرد: البته ما معتقدیم گزارش نهایی نباید به شکلی باشد که مدیران دلسوز دلسرد و ناامید شوند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه این گزارش احتمالا هفته بعد نهایی خواهد شد گفت:‌تلاش ما این است که این گزارش بتواند جامعیت لازم را داشته باشد تا افکار عمومی را به خوبی اقناع کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ناشناس
-
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۰
توی این دوران بعد از جنگ چی شد كه این همه ارزشها به ضد ارزش تبدیل شد و اینكه هركسی فكر می كنه اگر سهم فراتر از حقش رو از بیت المال برنداره از این قافله عقب مونده. دیگه اختلاس و چپاول بیت المال كه به مد تبدیل شده كه هركس اختلاس نكنه یا دزدی نكنه بی كلاس تشریف داره.
saeid
-
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
به نظر میرسه نه تنها قبح این مساله از بین رفته بلكه با فاش شدن هر مبلغی نرخ هم برای مورد بعدی افزایش می یابد.
به عبارتی همه ركورد هم رو میشكنن. ...
علی تهرانی
-
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۰
باسلام:وقتی آقای رحیمی معاون اول ریاست جمهوری قبل خیلی اراحت ختلاس میكنه وعروسی برای بچه هاش میگیره ویك عده از مقامهای مملكتی به مراسم ایشان میروند ومیدانند ومیفهمند كه این لقمه هایی كه میخورند حرام است خدا بدادمون برسه برای اجرای عدالت وخدا بدادشون برسه برای بچه هاشون كه باید پس بدهند.بسیاری ازبزرگان دین راجع به خوردن لقمه حرام چه گوشتزدهایی كه نفرمودند.خدا كنه ما گرفتارش نشیم.اونوقت شما توقع دارید اینها به حكم رهبری پایبند باشند؟؟زهی خیال باطل.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها