برنامه «مجله پزشکی» شبکه رادیویی سلامت، چهارشنبه ـ 20 مرداد ماه، «علایم اولیه و راه های تشخیص زودرس سرطان های پوست» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
کد خبر: ۹۳۰۵۳۵
تشخیص زودرس سرطان های پوست در رادیو سلامت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه رادیویی سلامت، برنامه «مجله پزشکی» که کاری از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است، روز چهارشنبه، از ساعت 15:00به مدت 60 دقیقه با حضور دکتر مجتبی امیری، متخصص پوست و موبه این پرسش که «عوامل موثر در بروزسرطان های پوست ،علایم اولیه وراههای تشخیص زودرس ان» پاسخ می دهد.

گفتنی است، به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها، برنامه «مجله پزشکی» هر روز به یکی از موضوع‌های حوزه سلامت اختصاص دارد.

ایمنی محصولات تراریخته زیر ذره بین رادیو سلامت

برنامه «نیم نگاه» شبکه رادیویی سلامت، چهارشنبه ـ 20 مرداد ماه، «ایمنی محصولات تراریخته» را بررسی می کند.

«نیم نگاه» مجله ای خبری و تحلیلی است که به بررسی موضوعات روز سلامت در ابعاد مختلف روان ،جسم و اجتماعی می پردازد.

روز چهارشنبه، در برنامه «نیم نگاه» که کاری از گروه بهداشت و تندرستی است، از ساعت 12:00 به مدت40 دقیقه با کارشناسی محمد علی ملبوبی، رئیس کارگروه کشاورزی ستاد معاونت ریاست جمهوری؛ دکتر اسکندر امیدی نیا، دانشیار انیستیتو پاستور ایران و عضو انجمن ایمنی زیستی؛ «ایمنی محصولات تراریخته» مورد بحث قرار می گیرد.

گفتنی است، برنامه «نیم نگاه» روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

آبسه و نحوه پیشگیری از آن

شبکه رادیویی سلامت، چهارشنبه ـ 20 مرداد ماه، در برنامه «فراسو» با حضور کارشناسان به سوالات شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش درباره «بهداشت دهان و دندان؛ علل بروز آبسه و نحوه پیشگیری و اصول اولیه بهداشت دهان و دندان» پاسخ می دهد.

«فراسو» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است، که با هدف آگاهی، اطلاع رسانی، تعامل با شنوندگان و ارائه راهکارهای مناسب؛ هر روز در این برنامه رادیویی از یکی از پزشکان متخصص دعوت می شود تا در کنار کارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامک های شنوندگان پاسخ وراهکارهای مناسب را ارائه دهد.

این برنامه رادیویی، روز چهارشنبه، با حضور دکتر بهزاد هوشمند، دندانپزشک و جراح لثه به سوالات شنوندگان در خصوص «علل بروز آبسه ها ی دندانی و نحوه پیشگیری از آن با رعایت اصول اولیه بهداشت دهان و دندان» پاسخ می دهد.

گفتنی است، برنامه «فراسو»، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 8:30 به مدت 30 دقیقه،به کوشش برنامه سازان گروه «بهداشت و تندرستی» و گروه «تغذیه و سلامت»، بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز ، تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها