نایب رییس کمیسیون امنیت ملی در گفت و گو با جام جم آنلاین:

احتمال خرابکارانه بودن آتش سوزی ها در صنعت پتروشیمی / افزایش حوادث غیرطبیعی است

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی گفت: با توجه به اینکه تعداد آتش سوزی ها در صنعت پتروشیمی رو به افزایش است باید یکی از گزینه های احتمالی را خرابکاری بدانیم.
کد خبر: ۹۲۹۸۹۹
احتمال خرابکارانه بودن آتش سوزی ها در صنعت پتروشیمی / افزایش حوادث غیرطبیعی است

محمد جواد جمالی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به بروز حوادث متعدد آتش سوزی در صنعت پتروشیمی گفت: با توجه به اینکه تعداد این آتش سوزی ها رو به افزایش است و نوعا در پتروشیمی ها و پالایشگاهها رخ میدهد باید یکی از گزینه های احتمالی را خرابکاری بدانیم.

وی ادامه داد: افزایش این حوادث،وقوع آن را غیر طبیعی نشان می دهد و به همین دلیل باید نیروهای امنیتی،وزارت نفت همچنین مسئولان پدافند غیر عامل به طور گسترده ای در مورد آن بررسی کنند.

نماینده مردم فسا در مجلس دهم تصریح کرد: امیدواریم علت بروز آتش سوزی های اخیر طبیعی باشد اما عقل حکم می کند احتمالاتی نیز مبنی بر غیر طبیعی بودن و خرابکارانه بودن آن بدهیم و پیشگیری های لازم را ازنظر امنیتی و ایمنی داشته باشیم.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدیدی که امروز از نمایشگاه جامع پدافند غیر عامل خواهیم داشت قطعا یکی از موارد صحبت با سردار جلالی در ارتباط با آتش سوزی های اخیر و احتمال عمدی بودن آن خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی
-
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
میدانم كه نظر بنده را درج نمیكنید ، ولی میگم : احتمال خرابكاری در این تأسیسات وجود دارد البته نه به خاطر مسائل سیاسی بلكه به خاطر اینكه در بعضی جاها حقوق كارگران تا 6 ماه عقب افتاده و پرداخت نمیكنند . من در اداره ای كار میكنم كه حقوق كارگران ( آبداران ) 14 ماه است نداده اند فقط به این دلیل كه قرار دادی هستند ، پس اینها چطور میخواهند زندگی كنند ، اینها زن و بچه ندارند؟ !
روح الله
-
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
خوبه والله طبق نظر شما از فردا هر كی هر مشكلی داره مثل روانیها بره یه جایی رو نابود كنه//این كار كار تروریستها است كه به بیت المال ضربه میزنند// اینها از جای دیگه ای اب میخوره وقتی در برابر دشمنان بیرونی اگه بزنن توی گوشمون لبخند بزنیم مطمئنن نوچه هاشون در داخل هم رو زیاد كرده این كارا رو میكنند //محمود كجایی برس به داد این كشور
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها