تنها متهم پرونده قتل حدیثه ، دیروز بار دیگر پای میز محاکمه قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۹۸۷۱
رسیدگی دوباره به پرونده حدیثه

به گزارش جام‌جم ، حدیثه صبح نهم اسفند سال 90 در مسیر مدرسه ناپدید شد. عصر همان روز یکی از اهالی، جسد سوخته‌ او را در استخر یک باغ در آن منطقه پیدا کرد.

بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد، دختر بچه قربانی انتقامی کور شده است. تحقیقات برای شناسایی عامل این جنایت به بن رسیده بود تا این‌که مردی با مراجعه به ماموران، گفت: روز حادثه حدیثه را سوار بر خودروی مردی به‌نام رضا دیدم. پس از این ادعا رضا احضار و در بازجویی منکر هرگونه جرمی شد.

این درحالی بود که یکی از اهالی نیز به ماموران گفت: روز حادثه رضا را در حال آتش زدن جعبه‌های چوب در باغی دیده است. پس از تکمیل تحقیقات با توجه به دلایلی که علیه رضا مطرح شده بود، بازپرس برای او قرار مجرمیت به اتهام قتل عمد صادر کرد و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم در شعبه 71 دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت. اولیای دم در این جلسه برای قاتل دخترشان تقاضای قصاص کردند.

رضا نیز در دفاع از خود گفت: مرا بی‌گناه دو سال زندانی کرده‌اید. من قتلی مرتکب نشده‌ام و انگیزه‌ای برای ارتکاب آن هم نداشته‌ام، به همین دلیل درخواست دارم حکم برائت من صادر شود.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و رضا را از اتهام قتل تبرئه کردند.

پس از نقص این حکم در دیوان عالی کشور، دیروز به اتهام مرد جوان در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی و شهادت شهود نیز بررسی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها