افشارزاده را استعفا دادند!

رازی که سخنگوی استقلال فاش کرد

سخنگوی باشگاه استقلال در میان حرف‌هایش اعلام کرد که وزارت ورزش از بهرام افشارزاده خواسته تا از استقلال برود. این درحالی است که گفته شده بود وی خودش تصمیم به کناره‌گیری گرفته است.
کد خبر: ۹۲۹۶۶۳
رازی که سخنگوی استقلال فاش کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، خیلی‌ها می‌خواستند بدانند که بهرام افشارزاده خودش استعفا داد و از استقلال رفت یا وی را استعفا دادند.

نگاهی به حرف‌های توفیقی پاسخ این پرسش جامعه را رمزیابی می‌کند. توفیقی در گفتگو با رادیو گفت: افشارزاده کارمند وزارت ورزش بود و وزارت از او خواسته بود که به استقلال بیاید و زمانی هم که وزارت ورزش خواست، ایشان از استقلال با طیب خاطر رفت.

در واقع به نظر می‌رسد توفیقی یا عامدانه یا غیر عمدی عملا گفته که وزارت ورزش از افشارزاده خواسته که از استقلال کنار برود و افشارزاده هم این کار را انجام داده است.

با رمز گشایی حرف‌های سخنگوی باشگاه استقلال حتی می‌توان فهمید در تمام این دو سال و نیم افشارزاده از بودن در استقلال راضی نبوده است، این بخش از حرف های توفیقی را هم بخوانید: «ایشان با علاقه قلبی به استقلال نیامده بود برحسب وظیفه آمده بود»

اینکه چرا وی را برای این کار انتخاب کرده بودند در حالی که خود افشارزاده دوست نداشته در استقلال کارکند هم بحث دیگری است و نوشته دیگری لازم دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
بازلیگ برترشروع شدوكارشكنی های اركان تیم رقیب برای استقلال شروع شد.خداوندبه تیم استقلال رحم كند.بااین كارشكنی ها
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها