لذت بردن از طبیعت در روزهای آفتابی تجربه‌ای وسوسه برانگیز است، اما نباید از مراقبت پوست در برابر تابش آفتاب غافل شد. گاهی اوقات با توجه به در دسترس نبودن کرم ضد آفتاب، آسیب‌های زیادی به پوست خود می‌زنیم اما اکنون دستبند جدیدی طراحی شده است که به راحتی دسترسی به کرم ضد آفتاب را برای شما فراهم می‌کند.
کد خبر: ۹۲۹۴۹۵
دستبندی که جایگزین کرم ضد آفتاب شد! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تک شات ، این دستبند که SunZee نام دارد در واقع نقش یک کرم ضد آفتاب در دسترس را برای شما ایفا می‌کند به خصوص زمانی که با توجه به ورزش مورد علاقه خود برای مثال کوهنوردی یا ورزش‌های آبی، تمدید کردن کرم در طول روز برای شما دشوار است و پوست بسیار حساسی نیز دارید. این گجت به صورت عمدی در قالب دستبند طراحی شده است تا مدام جلوی چشم شما باشد و ضد آفتاب زدن را به شما یادآوری کند.

این دستبند که از جنس سیلیکون درجه یک همراه با یک گیره فلزی ساخته شده است به شما امکان می‌دهد دو کپسول حاوی ضد آفتاب را روی مچ خود حمل کنید. برای استفاده از این دستبند تنها کافی است که آن را فشار دهید تا ضد آفتاب به صورت مستقیم روی انگشت دست شما ریخته شود.

هر یک از این دو کپسول حاوی مقداری کافی از ضد آفتاب ضد آب با SPF 40 است که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب است. این ضد آفتاب فاقد مواد شیمیایی است، به راحتی روی پوست مرطوب پخش می‌شود و موجب سوختگی چشم نیز نمی‌شود.

تا به امروز بیش از 400 نفر با اختصاص سرمایه 40 هزار دلاری حمایت خود را از این طرح اعلام کرده‌اند. این دستبند در حال حاضر برای جذب سرمایه اولیه به مبلغ 45 دلار در وب سایت کیک استارتر قابل خریداری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها