پاری سن ژرمن با برتری ۴بر یک برابر المپیک لیون به مقام قهرمانی سوپرجام فوتبال فرانسه دست یافت.
کد خبر: ۹۲۹۴۶۴
قهرمانی پاری سن ژرمن در سوپرجام فرانسه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، در آستانه شروع رقابت‌های لیگ فرانسه، دو تیم پاری سن ژرمن المپیک لیون برای کسب عنوان قهرمانی سوپرجام فوتبال فرانسه به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک تیم پاریسی به پایان رسید تا اولین جام اونای امری در تیم پاری سن ژرمن به دست آید.

پاری سن ژرمن قهرمان لیگ و جام حذفی و همین طور قهرمان سه گانه فوتبال فرانسه در سال گذشته بار دیگر نشان داد که با بقیه تیم‌ها در فوتبال این کشور فاصله زیادی دارد. آن‌ها در دقیقه ۹ با گل خاویر پاسوره توانستند از حریف خود پیش بیفتند در ادامه لوکاس مورای برزیلی گل دوم را به ثمر رساند و در ادامه حاتم بن عرفا اولین گل خود را برای تیمش به ثمر رساند. در نیمه دوم نوبت به لاوین کورزاوا رسید تا گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند.

در نهایت کورنتین تولیسو با ضربه سر و به زیبایی دروازه پاری سن ژرمن را باز کرد تا یکی از گلهای خورده را پاسخ داده باشد و در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر یک تیم پاریسی به پایان رساند تا یک قهرمانی دیگر برای این تیم پرافتخار به دست آید.

همچنین امروز (یکشنبه) در سوپرجام فوتبال انگلیس که به جام خیریه معروف است دو تیم منچستریونایتد و لسترسیتی برای کسب عنوان قهرمانی در ورزشگاه ومبلی دیدار خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها