شخصیت شناسی از روی گروه خونی

تاثیر گروه خونی بر چاقی یا لاغری

بر اساس مطالعات انجام شده بر روی گروه خونی افراد مختلف دانشمندان به یک جمع بندی کلی رسیده اند که می توان تا حدودی به شخصیت افراد از روی گروه خونی آنها پی برد.
کد خبر: ۹۲۸۲۶۳
تاثیر گروه خونی بر چاقی یا لاغری

به گزارش جام جم سرا به نقل از باشگاه خبرنگاران ، شناسایی گروه خونی می تواند علاوه بر کمک به امداد رسانان در هنگام بروز تروما و یا اعمال جراحی ، فرد را با ویژگی های شخصیتی ، تغذیه ای ، روحی روانی و حتی مدل چاقی یا لاغری بدن خویش آشنا کند.

نوع گروه خونی با تغذیه در افراد
کارشناسان به افراد دارای گروه خونی o توصیه می کنند برای حفظ سلامت از غذاهای حاوی پروتئین بالا مانند گوشت قرمز و ماهی استفاده کنند.
افراد دارای گروه خونی A به خوردن غذاهای با پروتئین بالا تا حد زیاد نیاز ندارند و میوه و سبزیجات برای سلامت آنها بسیار مفید است.
افراد با گروه خونی B باید در خوردن مواد پروتئینی مانند گوشت و مرغ حد اعتدال را رعایت کنند و در نهایت افراد دارای گروه خونی AB بهتر است از غذاهای دریایی و نیز گوشت بدون چربی در رژیم غذایی خود بهره گیرند.
نوع گروه خونی و ابتلا به بیماری های روحی و جسمی
براساس تحقیقات شکل گیری انواع مختلفی از آنتی ژن‌ها بر روی سطح سلول های گلبول های قرمز در افراد با گروه های خونی مختلف متفاوت است.
براین اساس افراد با گروه خونی o معمولاً به دلیل ترشح میزان بالاتری از هورمون کورتیزول عموما رفتارهای پرتنشی دارند و بیشتر دچار احساس خشم و عصبانیت می شوند.
زنان دارای گروه خونی AB به دلیل دارا بودن سطح بیشتری از هورمون های زنانه در دوران باروری شانس بیشتری برای به دنیا آوردن فرزندان بیشتر دارند.
نوع گروه خونی و شخصیت اجتماعی افراد
شخصیت افراد حتی به نوع گروه خونی آنها بستگی دارد. به طور مثال افراد دارای گروه خونی O دارای شخصیت برون گرا هستند و افرادی خلاق، اجتماعی و دارای اعتماد به نفس بالا هستند در صورتی که افراد دارای گروه خونی B، مهربان، دارای تفکرات هنری، قابل اعتماد و دارای شخصیت مستقلی هستند.
افراد با گروه خونی AB، خجالتی و مسئولیت پذیر هستند و در کارهای تیمی کمتر مشارکت می کنند.
تاثیر گروه خونی بر چاقی یا لاغری
کارشناسان بر این باور هستند که نوع سلول های خونی می تواند بر تناسب اندام بدن افراد تاثیر بگزارد. محققان این نتایج را با بررسی داده های آماری و مقایسه سوخت و ساز بدن افراد با گروه های خونی مختلف بدست آورده اند.
به طور مثال بدن افراد دارای گروه خونی A به راحتی می تواند کربوهیدرات ها در مواد غذایی را هضم کند و این افراد از تناسب اندام خوبی بدون نیاز به انجام ورزش سنگین برخوردار هستند، در عوض افراد دارای گروه خونی O بیشتر دارای چربی در ناحیه شکم هستند و از اضافه وزن بیشتری رنج می برند.
ورزش متناسب با گروه خونی افراد
کارشناسان به افراد با گروه های خونی مختلف توصیه می کنند متناسب با نوع گروه خونی خود از ورزش های ویژه ای استفاده کنند تا سلامت بدن آنها تضمین شود. افراد دارای گروه خونی A دچار استرس و اضطراب شدیدی هستند و "یوگا" بهترین ورزش برای آنها است.
افراد دارای گروه خونی B نیز به دلیل انرژی فراوانی که دارند بهتر است ورزش هایی پرتحرک مانند تنیس و کوه نوردی را انجام دهند تا انرژی اضافی بدن آنها تخلیه شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها