سارق موتور‌های گران قیمت گیشا به دام افتاد

جزییات تعقیب و گریز پلیس در غرب تهران

متهمانی که با همدستی هم اقدام به سرقت موتورسیکلت در محدوده غرب تهران می کردند، پس از دستگیری به 6 فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر: ۹۲۷۹۴۳
جزییات تعقیب و گریز پلیس در غرب تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در راستای پیشگیری از وقوع جرم و همچنین برخورد با سارقان خصوصا سارقان خودرو و موتورسیکلت در محدوده گیشا، تیم های انتظامی کلانتری 137 نصر، شب گذشته اقدام به استقرار پست های بازرسی در محله های این محدوده کردند.

در همین راستا ماموران انتظامی موفق به شناسایی یک سارق موتورسیکلت در این پست های ایست و بازرسی شده و متهم پس از انتقال به کلانتری به چندین فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.

ماموران کلانتری در حال بازرسی از خودروها و موتورسیکلت های مشکوک و فاقد پلاک بودند که متوجه شدند یک موتورسوار به محض رسیدن به پست ایست و بازرسی تغییر مسیر داده و خیابان را به دور زده و متواری می‌شود.

ماموران که به این حرکت مشکوک شده بودند، به تعقیب وی پرداخته و از آنجا که موتورسیکلت متهم پلاک نداشت موفق به استعلام مشخصات آن از مرکز کنترل پلیس پایتخت نشدند.

چند دقیقه تعقیب و گریز ادامه داشت تا اینکه ماموران موفق شدند این موتورسوار مشکوک را متوقف و علت فرار وی را مورد تحقیق قرار دهند که وی پاسخ هایی ضد و نقیض و دور از ذهنی را به نیرو‌های انتظامی ارائه کرد.

به همین دلیل فرد مظنون به کلانتری منتقل شد و تحت بررسی های انجام شده مشخص شد موتورسیکلت مذکور مسروقه است و ساعاتی پیش از همان محدوده به سرقت رفته است.

سرانجام متهم تحت بازجویی قرار گرفت و در نهایت به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت‌‌های گران قیمت اعتراف و همچنین به سرقت چهار فقره سرقت موتورسیکلت دیگر نیز اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
گی شا
-
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
۰
۰
كوی نصر شده پاتوق سارقین... شب و روزی نیست كه سرقت نداشته باشیم!

نیازمندی ها