رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

از اعتبارات اختصاصی صدا و سیما دفاع می‌کنیم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که اشکالاتی به پیشنهاد اختصاص یک درصد از اعتبارات سازمان‌ها و نهادهای دولتی برای تبلیغ در صداوسیما وارد شود، مجلس آماده بررسی و رفع آن است.
کد خبر: ۹۲۷۶۲۳
از اعتبارات اختصاصی صدا و سیما دفاع می‌کنیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، غلامرضا تاجگردون در برنامه زنده در شبکه دنا افزود: این کمیسیون توجه ویژه‌ای به بودجه صداوسیما دارد و سعی می‌کند دغدغه‌های رسانه ملی را تا حدودی برطرف کند.

وی تصریح کرد: در مجلس نهم بر اساس پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به دستگاه‌های دولتی اجازه داده شد یک درصد اعتبارات خود را برای تبلیغ در اختیار رسانه ملی قرار دهند و در بودجه پیشنهادی سال 1395 نیز دستگاه‌های اجرایی موظف شدند یک درصد اعتبارات خود را با صداوسیما قرارداد منعقد کنند.

نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در صورتی که در این مورد هم اشکلاتی ایجاد شود کمیسیون برنامه و بودجه مجلس آماده است مورد مطرح شده را بررسی و رفع کند.

تاجگردون خاطرنشان کرد: صداوسیما در جامعه از اهمیت خاصی برخوردار است و می‌تواند در مسائل مختلف منشأ تحولات باشد.

دکتر افشارنیا، مدیر کل مرکز صداوسیما در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این برنامه گفت: تاکنون بیش از 96 درصد مناطق استان تحت پوشش دیجیتال قرار گرفته به گونه‌ای که فقط تعداد کمی از مناطق صعب‌العبور و روستایی پوشش دیجیتال ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها