حسن عباسی طی نامه ای به فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۹۲۷۴۳۴
نامه عذرخواهی حسن عباسی به فرمانده ارتش

به گزارش جام جم آنلاین ، وی نوشت: امیر سرلشکر سید عطاءالله صالحی مستحضرید که تقطیعی یک دقیقه‌ای از یک جلسه از سلسله جلسات دروس تخصصی دانش دکترینولوژی در دانشگاه تهران منتشر گردیده که شنیده‌ام موجب رنجش دوستان من در ارتش شده است.

مایل بودم در روزهای قبل مصدع اوقات شوم و مراتب عذرخواهی قلبی خود را به جای آورم تا جناب‌عالی به جامعه ارتش انقلابی اسلام تقدیم بفرمایید، اما در تماسی که با استاد ارجمندم امیر دریادار کوچکی داشتم، ترجیح بر این شد تا پس از رفتن من به دادسرای نظامی باشد که شائبۀ تأثیر بر دادگاه پیش نیاید؛ از این‌رو پس از حضور در دادسرای نظامی، امروز فرصتی حاصل شد که با تأخیر چند روزه، مراتب عذرخواهی خود را به جناب‌عالی به عنوان فرماندۀ برادران غیور ارتشی تقدیم نمایم.

در مجموع ۹۱ درصد از این فضاسازی، در شبکه‌های اجتماعی از سوی ضدانقلاب خارج‌نشین و لیبرال‌های وطنی و عناصر فتنۀ سبز، و ۹% آن از سوی رسانه‌های رسمی انعکاس داشته است.

نکتۀ مهم این است که تلاش لیبرال‌ها و ضدانقلاب از این فضاسازی عمدتاً برای منحرف کردن اذهان عمومی از اهم مسائلی مانند اقامۀ قسط به‌ویژه در حوزۀ فیش‌های نجومی، رکود فراگیر اقتصادی، خیانت آمریکا در پسابرجام، مذاکرات شهریور ۱۳۶۵ پاریس، انتشار ابعاد محرمانۀ مذاکرات اتمی در رسانه‌های غربی، ناامنی‌ها و تروریسم منطقه‌ای، رجز‌خوانی عربستان برای ایران، و عدم پیگیری جنبش مردمی مقاومت اقتصادی در کشور بوده است.

به گزارش جام جم آنلاین ، چندی پیش ویدئویی از حسن عباسی منتشر شد که در سخنانی عجیب گفته بود «اگر آب کشور را ببرد ارتش صدایش هم در نمی آید و هیچ موضعی نمی گیرد».

به گفته عباسی، ارتش بی سرو صدا فقط در پادگان ها حضور دارد. او گفته است که آمریکا چنین نیرویی را می خواهد.

آخر هفته گذشته امیر احمدرضا پوردستان در حاشیه عیادت از جانبازان آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) مشهد، با انتقاد شدید از سخنان حسن عباسی گفته بود: «از طریق مدیریت حقو‌قی نیروی زمینی ارتش‌ علیه عباسی طرح دعوا شده است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۷
بی طرف
-
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
۱
۰
ارتش الان بیدار میشود!! یعنی كسی حق اظهار نظر در مورد ارتش رو هم نداره ؟ ایشون نظر شخصی خودش رو داده خوب كه چی.
منم بی طزفم
-
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
حداقل به قول دوستمان به نظرش احترام بزاریم ولی دوست عزیز اینو فكر كردی كه اگه این حرف رو شما میزدید چی میشد؟
بهروزرجبی
-
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
۱
۰
سلام.ارتش فقط تابع دستوراست نباید در سیاست دخالت كند البته این بدان معنی نیست كه ازسیاست چیزی نداند واز شرایط سیاسی كشور ومنطقه بی اطلاع باشد بحول وقوه الهی ارتش قدرتمند ایران نیرویی مقید ،مجهز،بادانش وكفایت وقانونمند است.این ارتش اسلامی موجب افتخار ومباهات ملت بزرگ ایران است.نباید اشتباه شود ارتش با سپاه ازجهاتی متفاوت می باشند هریك وظیفه و مسئولیتهای خاص خود را دارندو در چارچوب آن عمل می كننداما اهداف هردودرنهایت مشترك است.
رضا
-
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
۰
۰
این عباسی كجاش دكتره نصف عمرش به توهین میگذره اصلا باید نذارن ایشون جلسه بزاره
روح الله
-
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
حتما نظر شما پروفسور بارتازار رو در نظر میگیرن
رضا
-
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
رو ح الله چیه ناراحت شدی خب راست میگه عباسی یه منتقد تند و اینكه خودشو درجایگاهی میبینه كه همه رونقد میكنه ایشون اصلا معلوم نیست دكتره یا یه شخصی كه به همه توهین میكنه اصلا دكترین ایشون چجوریه كه همه چیو نقد میكنه ازسینما تا استراتژی
ل
-
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
۰
۰
خوب بازی می خورید در تعجب ام در برابر توطئه های بزرگ چه خواهید كرد .
عبدی
-
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
با سلام
قطعا سوء تفاهمی پیش آمده. و الا همه می دانند كه آقای عباسی همیشه دغدغه مسائل مختلف را دارند و نیتشان نه از سر تحقیر كه از سر روشنگری بوده است...
امیدوارم با خویشتن داری مسئولین ارتش مساله ی خاصی برایشان پیش نیاید...
وحید
-
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
آقای عبدی، كسی نمیگه آقای عباسی نیتش خیر نبوده، منتهی آیا یك نهاد نظامی باید وارد بازی های سیاسی بشه؟ نهادهای نظامی باید فراجناحی باشند. ایشون حرفش متأسفانه اشتباه بوده.
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
۰
۰
من افتخار خدمت در لباس ارتش رو داشتم،فقط یك نفر مثل اقای عباسی كه خدا میداند چقدر از نقاب و ژست انقلابی بودن استفاده یا سواستفاده كرده میتواند همچین جسارتی به ارتش مظلوم ایران عزیزمان بنماید.
reza
-
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
۰
۰
به جای اینكه زود قضاوت كنید اول فیلم سخنان حسن عباسی رو ببینید بعد بیاید نظر بدید.
با عرض تاسف فراوان برخی سران از روی صحبت های اطرافیان موضع گیری میكنن بدون اینكه خود به مطالعه موضوع بپردازند
در دنیا افرادی هستند كه چشم و گوشهای سالمی دارند اما نمی شنوند و نمی بینند یا كه خود را به نشنیدن و ندیدین می زنند
ایرانی
-
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
۰
۰
اگر ارتش پشت قضیه نبود عمرن اگر معذرت خواهی می كرد این پروفسور همه علوم !
روح الله
-
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
۰
۰
تمام فتنه ها از امریكا است قضیه نشریه و اقای عباسی را رسانه های امریكایی و انگلیسی بزرگ میكنند تا اتش انقلاب را ضعیف كنند ولی ایا آتش و نیرویی كه از مركز زمین نیرو میگیرد را میشود خاموش كرد. اقایان معتدل من به جای شما شرمنده هستم.منتظر دولتی هستیم كه چنان بكوبد بر دهان امریكا كه بره داخل كشورش و جرات نكنه بیاد خلیج فارس.
رضا شكوهی
-
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
۰
۰
این شخص افكار مغشوشی دارد و باید كنترل شود.
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
۰
۰
فرشاد: چنین افراد حس میكنند میتواند به هركسی توهین كنند یا هر قانونی را نقض كنند چون صرفا خودرو انقلابی و دلواپس می دانند و خود را صاحب كشور میدانند
سرباز وطن
-
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
عباسی یك ارتشی واقعی است
البته در سنگر جنگ نرم
دكتر راست قامت بایست.
عباس علی
-
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰

گناه دكتر حسن عباسی انتقاد از برجام است وگرنه بقیه چیزها فقط بهانه هایی برای انتقام گرفتن از ایشان است.

نیازمندی ها