کمپانی بلک بری امروز از دومین اسمارت فون اندروید خود موسوم به DTEK50 که به ادعای این شرکت، امن‌ترین گوشی جهان است، رونمایی کرد.
کد خبر: ۹۲۶۰۸۵
امن‌ترین گوشی دنیا از بلک بری آمد

به گزارش جام جم کلیک ، همانطور که می دانید سالهاست که شرکت بلک بری در زمینه تولیدات نرم افزاری مرتبط با مسائل امنیتی حرف اول را در سراسر جهان می زند و بسیاری از چهره های سیاسی و شخصیت های بزرگ جهان، اسمارت فون های این کمپانی را به سایر محصولات موجود در بازار ترجیح می دهند.

تک شات می گوید دلیل این امر نیز امنیت بالاییست که گوشی های این کمپانی به آن مجهزند و اکنون این رویه در خصوص DTEK50 نیز در پیش گرفته شده و به گفته بلک بری، این گوشی به عنوان امن ترین اسمارت فون جهان شناخته می شود.

پیش فروش این گوشی بدون هیچ گونه واسطه ای و مستقیماً توسط بلک بری از امروز آغاز شده و علاقه مندان می توانند با پرداخت تنها 299.99 دلار، لذت کار با یک گوشی اندرویدی را بدون کوچک ترین نگرانی در خصوص مسائل امنیتی تجربه کنند.

در خصوص مشخصات این عضو جدید خانواده گوشی های بلک بری نیز باید گفت که ویژگی هایی همچون صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p، پردازنده اسنپدراگون 617، فضای رم 3 گیگابایتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، باتری 2610 میلی آمپر ساعتی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو را در دل خود جای داده است.

سیستم عامل این گوشی نیز همانند اسمارت فون بلک بری پریو طراحی شده و از قابلیت Hub نیز بهره می برد که می تواند برای طرفداران متعصب این کمپانی قابل توجه باشد.

قابلیت های امنیتی این دستگاه نیز به گونه ایست که از نفوذ هرگونه بدافزار و یا هرگونه مشکلات امنیتی که این روزها در بسیاری از گوشی های اندرویدی دیده می شود، ممانعت می کند.

همچنین، اپلیکیشن DTEK به کاربران این امکان را می دهد تا در تمامی ساعات شبانه روز، نگاهی به امنیت دستگاه خود بیاندازند و اقدامات لازم را برای رفع هرگونه تهدید احتمالی انجام دهند.

به گفته بلک بری، در این گوشی از نسخه اصلاح شده ای از سیستم عامل اندروید به همراه تکنولوژی پیشرفته ای که برای پلتفرم بلک بری 10 طراحی شده بود، استفاده شده، تا دستگاه به بالاترین ضریب امنیتی مجهز شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها