تصاویر منتشر شده در رسانه‌ها از نشست بسیار کوتاه سران عرب در موریتانی، از بی تفاوتی سران شرکت کننده در این نشست به وقایع و مسائل مطرح شده در آن حکایت دارد.
کد خبر: ۹۲۵۷۷۱
خواب عمیق سران عرب +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، در تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از این نشست، بیشتر سران شرکت کننده در خواب عمیق به سر می‌برند.

نشست پایانی اتحادیه عرب در پایتخت موریتانی دیروز در حالی برگزار شد که این نشست، به عنوان کوتاهترین زمان برگزاری و کمترین حضور سران و ادامه اختلافات دولت های عربی، رکوردهایی تاریخی را برای خود ثبت کرد.

با وجود تلاش های موریتانی برای برگزاری هرچه بهتر بیست و هفتمین نشست اتحادیه عرب این نشست، به دلیل نتایج و نحوه برگزاری به ضعیف‌ترین نشست در تاریخ این اتحادیه تبدیل شد.

در نشست مذکور فقط سران 6 کشور عربی (سودان، یمن، جیبوتی، جزایر کومور، قطر و کویت) حضور یافتند؛ همچنین درحالیکه قرار بود نشست 2 روزه برگزار شود، در همان روز نخست به کار خود پایان داد.
در این نشست اختلافات دولت‌های عربی نه تنها حل نشد، بلکه در برخی موارد نیز شدت گرفت و بیشتر این اختلافات در زمینه مسائل فلسطین، سوریه، یمن و بسیاری از مسائل مطرح روز بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها