یکی از اعضای باند سرقت با گلوله پلیس جان سپرد

تعقیب و گریز پلیس در اتوبان امام علی(ع)

پاتک ناجا به پاتوق شیشه‌ای جنوب شهر

مرد خلافکار با گلوله پلیس مجروح شد

ماموران کلانتری 176 حسن آباد، طی یک عملیات ضربتی موفق شدند یک توزیع کننده مواد مخدر را به ضرب گلوله زمینگیر کنند.
کد خبر: ۹۲۵۷۶۱
مرد خلافکار با گلوله پلیس مجروح شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان ساکن محدوده حسن آباد، در خصوص فعالیت های مجرمانه یک توزیع کننده مواد مخدر که ضمن ایجاد محیطی آلوده به جرایم مختلف به تجمع معتادان در یکی از محلات این محدوده شده بود، پرونده ای در کلانتری تشکیل و تیمی از ماموران 176 حسن اباد برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

در بررسی های انجام شده مشخص شد که این مرد خلافکار یکی از توزیع کنندگان حرفه ای و سابقه دار مواد مخدر در جنوب تهران است که بارها به جرم توزیع مواد مخدر به زندان افتاده اما هر بار پس از رهایی از زندان به سراغ کارهای مجرمانه خود رفته است.

متعاقبا با راهنمایی های انجام شده از سوی مردم محله، مخفیگاه این متهم در همان محدوده شناسایی شد و با هماهنگی از سوی مقام قضایی تیمی از ماموران برای دستگیری سوداگر مرگ به محل اعزام شدند.

از آنجا که این متهم در محدوده کوچه ای مخفی شده بود دوربین مداربسته نصب کرده بود، متوجه حضور ماموران شده و تلاش کرد به وسیله موتورسیکلت از درب پشتی مخفیگاهش فرار کند اما از آنجا که ماموران تمامی مسیرهای خروجی و فرار فرد خلافکار را تحت کنترل داشتند با شلیک گلوله به پای وی او را زمینگیر و بازداشت کردند.

به این ترتیب، متهم پس از انتقال به بیمارستان و مداوا، برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

گفتنی است، در بازرسی از مخفیگاه، خودرو و وسایل متهم مقادیر قابل توجهی مواد مخدر صنعتی و سنتی آماده برای خرده فروشی کشف و ضبط شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها