نرم افزار تمرین چشم کار ناممکن را ممکن می کند، صفحه نمایش درخشان تلفن هوشمند شما را به کمکی برای بینایی شما تبدیل می کند.
کد خبر: ۹۲۵۷۰۳
نرم افزاری برای تمرین چشم در گوشی های هوشمند

به گزارش جام جم کلیک ، بسیاری از اطلاعاتی که به طور روزانه و از طریق حواس بدن دریافت می کنید به وسیله دیدن به شما منتقل می شود. و آیا می دانید چه چیزی به میزان بالایی برای چشمانتان مضر است؟ خیره شدن به صفحه نمایش در تمام طول روز. هر چند ما از روز های مانیتور های CRT تابنده و چشمک زنی که به دید شما آسیب می رساند، بسیار فاصله گرفته ایم ، اما صفحه نمایش های امروزی نیز، در هر نوعی که باشد، هنوز هم تمرین ها و تحرکات طولانی و خسته کننده ای در طول روز به شما می دهد. مگر آنکه کار شما شامل خیره شدن به تلفن هوشمند تان و یا صفحه نمایش کامپیوتر شخصی تان نشود، که این موضوع در این روز ها به ندرت اتفاق می افتد.

سایت کلیک نوشت شگفت آنکه علی رغم پرتاب میلیون ها پیکسل نورانی، به سمت شبکیه چشم شما، تلفن های هوشمند می توانند در حفظ و نگهداری از چشمانتان به شما کمک کند.

اپلیکیش Eye Exercise که محصول شرکت healthcare4mobile است شامل مجموعه ای از تمرینات درمانی بینایی میشود. این تمرینات مجموعه ای از بیماری ها، تمرینات و مشکلات چشمی را هدف قرار داده و تمریناتی برای استراحت چشم، چشمان خشک، تنبلی چشم و دیگر شرایط این عضو دارد.

این نرم افزار که بیش از ۵۰ تمرین در ۱۰ عنوان و دسته بندی را ارائه می دهد، شما را با هفت طرح آموزشی آماده و از پیش تعیین شده، ۱۲ آزمون چشم و ۸ تست برای بالا بردن سطح دانش و آگاهی نسبت به چشم و نحوه مراقبت از آن، در مسیر صحیح قرار می دهد. همه این ها پس از یک تجربه ارزشمند و چالش بر انگیز می تواند با یک سیستم سطح بندی شده سختی تمرینات همراه شده و شما همچنین یک تقویم آموزشی برای کنترل حرکات خود دارید.

اگر همه این موارد برایتان کافی نیست، این نرم افزار بخش جداگانه برای یادگیری و علوم دارد که نکته های روزانه و اصولی در رابطه با چشم، دستورالعمل های مواد غذایی سالم، بخش های سوال و جواب از پزشکان متخصص و اطلاعات جزیی و دقیق دیگری نیز به شما ارائه می دهد.

این نرم افزار در سیستم عامل اندروید به طور رایگان ارائه می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
-
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
۰
۰
جام جم تو به چیت مینازی؟؟جمع كن برو كلا،هفته‌ای هفت‌تا نظر میذارن اصلا تو پستات؟این برنامه رو معرفی كردی پس لینكش كو؟جمع كن برو
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها