کارآگاهان پلیس وقتی مرد چوپان را به اتهام قتل بر سر مرتع دستگیر کردند، نمی‌دانستند او راز قتل دختردایی خود را هشت سال در سینه نگه داشته است.
کد خبر: ۹۲۵۲۶۹
اعتراف مرد چوپان به 2 جنایت

به گزارش جام‌جم ، اوایل خرداد امسال دو چوپان در ارتفاعات بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت بر سر مرتع چرای دام با هم درگیر شدند. درجریان این درگیری یکی از چوپانان، با سلاح شکاری به دیگری شلیک کرد و منجر به مرگ او شد.

با تحقیقات محلی، هویت قاتل فراری به دست آمد و او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. او مدام مخفیگاه خود را تغییر می‌داد تا این که با گذشت دو ماه از این جنایت، روزهای پایانی هفته گذشته مخفیگاهش را شناسایی و اورا دستگیر کردند. در بازرسی ازآنجا دو قبضه سلاح شکاری کشف شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی به قتل مرد چوپان اعتراف کرد .

متهم به قتل به افسر تحقیق گفت: من و این چوپان مدتی بود برسر استفاده از مرتع با هم درگیری داشتیم که همین موضوع باعث بروز مشکلاتی برای ما شد و سرانجام هم دعوایمان بالا گرفت. برای ترساندن وی به او شلیک کردم که منجر به مرگ مرد چوپان شد. از ترس فرار کردم اما پس از دو ماه زندگی مخفیانه دستگیر شدم.

درحالی که تحقیقات پلیس از مرد چوپان ادامه داشت، ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد مشخصات این مرد به مردی شباهت دارد که از اوایل سال 1387 به عنوان مظنون در قتل دختردایی‌اش تحت تعقیب پلیس بوده است. با مشخص شدن این موضوع متهم به قتل، دوباره بازجویی شد و سرانجام به قتل دختردایی‌اش اعتراف کرد.

متهم در این باره گفت: آن شب دختردایی‌ام مهمان خانه‌مان بود. ساعات پایانی شب قصد بازگشت به خانه‌شان را داشت که من مانع وی شدم که بر سر همین موضوع درگیر شدیم و با برداشتن چاقویی از آشپزخانه او را تهدید کردم. در ادامه او را با چاقو کشتم. با طولانی شدن غیبت دختردایی‌ام و شکایت خانواده‌اش، در بازرسی خانه‌مان جسد کشف شد و مجبور به فرار شدم.

سرهنگ یدالله حسن‌پور، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان در این باره گفت: این مرد با اعتراف به قتل دختردایی‌اش و مرد چوپان، صحنه جنایت‌ها را بازسازی کرده و روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از متهم به قتل درباره انگیزه واقعی او از قتل دختردایی‌اش ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
۰
۰
دو بار باید اعدام شود ،او جانی است،

نیازمندی ها